• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • KUS

Oj så tidigt... Jag slutar 18,00.

• asajoh

Jag kan både den 21e och 28e. Jobbar lite utanför stan så jag kan komma vid 17.30- tiden.

Vart lutar det åt att vi går?

See ya!

• _MissJossan_

Det har du rätt i Cotterpin, vi kanske skall bestämma redan innan för att undvika missförstånd. Jag är öppen för förslag :D

Fast iofs, det kanske beror på hur många vi blir...Kanske får ta ett större café denna gång?

• asajoh

Förslag på café:
    Evas Paley, Teatergatan, Brogyllen, Bagatelle, Condeco, Coffe & Friends......

Vad säger ni?

//Åsa

• KUS

Teatergatan är perfekt för mig!!! Då gör det inget att jag slutar 18 för det ligger mycket nära mitt jobb!
    Tänk bara på att de inte tar kort där! Medtag kontanter alltså!

Om det blir den 28:e alltså... kan inte få barnvakt den 21:e.

//Ulrika

• Cotterpin

Trött jag börjar bli på att mina inlägg inte kommer fram *suckar och försöker igen*
    Jag ser hellst att det är ett rökfritt cafe eller iaf nästintill rökfritt.

• asajoh

Condeco är rökfritt och ligger nära Teatergatan- bara 1 minuts långsam språngmarsch....

Espresso house på Vasagatan är också rökfritt.

•  fru cecilia

Jag kan båda dagarna som det ser ut nu. Men kan nog inte komma in till stan förrän 17-17:30.
    Ska bli kul att träffa så många trevlig tjejer.

• Cotterpin

Mmm.. Espresso House.. det låter gott! *skrattar*

• West

Garbo (Vasagatan) kan vara helt okej också! Ja, om man hamnar på rätt sida... Den rökfria alltså! :)

Tid... Tar en stund för mig in till Göteborg, allt före 18-tiden känns för tidigt.

Låter spännande det här! :)

Svar på tråden Träff?