• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • West

Cotterpin - va' kul! :D

Gift Anna - mail på väg... (Dessutom en av de få som vet vad vi verkligen heter... :D ;D :D )

Någon som har pejl på vilka som sagt ja, nej eller nja!? Brukar ju alltid finnas någon i sådana här trådar som gillar att göra statistik och fixa och dona.

Garbo - va kul! :)

Man skulle kunna träffas på någon närmre plats än Lejontrappan. Kanske runt Valand? Vid Pølsemannen? Tänk vad Pølsemannen börjar undra när det börjar samlas massa(??) förvirrade männsikor där utan att köpa något... :D :D :D

• Cotterpin

Lejontrappen funkade bra sist, det är många som hamnar där via bussar och tåg och liknande, är ju inte sååå långt upp till Valand, och det går spårvagnar upp *skrattar*

• Maggi

Hejsan!
    Jag jobbar kväll, men kan säkert byta bort den och då kommer jag väldigt gärna. En del av er har jag ju träffat innan och nya vänner har man ju aldrig för lite av!

Kram Maggi

• West

*hrmm*

Nej, det är det ju iofs inte *sa hon som knatade mellan Gamla Ullevis parkering och hela Kungsgatan upp och ner till Femman och tillbaks till parkeringen igen...* :D

• Cotterpin

Mjo.. själv har man ju börjar på avenyn och hamnat på järntorget för att inget café såg tillräckligt mysigt och trevligt ut den dagen *skrattar*

• West

...jag kommer sällan längre än Vasagatan, om ingen rycker tag i mig och tycker att man skall gå till något annat ställe... Så idag blev det Ahlströms eftersom sällskapet egentligen ville till Vanilj men det var smockfullt... *s*

• West

...förresten Cotterpin - du skulle kanske kolla din mail också?! :D

• Cotterpin

Åhh, va trevligt, har jag fått mail?

• Gift Anna

Nu har jag kollat mailen! tack ska du ha West! :D
    Jag röstar för att träffas vif Lejontrappan!det funkade bra sist,samt att jag kommer från Hisingssidan med spårvagn, (har egentligen ingen betydelse,men det funkade ju br sist! )

//Anna som liksom isis tycker det är skönt med något annat fik än frk. Olsson

• asajoh

Hej!

Hoppas alla har haft en bra helg!
    Som vanligt var min allt för kort....ett ständigt återkommande problem!

Om det är ngn som vill kan vi mötas kl 18 på Valand och möte upp de andra på Garbo.
    Jag, precis som andra, kan tycka att det är lite marigt att stega in själv.
    Eftersom jag jobbar utanför stan passar 18- tiden mig bra.

Möter ngn mig kl 18 utanför Pressbyrån den 28/1? Snysop- är du med på det? Vi sa ju att vi skulle ta sällis.....

/Åsa

Svar på tråden Träff?