• Kicker

Utan underkläder?

Hihi, menar verkligen inte att överskrida "pikantgränsen", men skulle ni kunna tänka er att INTE ha underkläder på er stora dag? Jag vet att det finns såna som inte alltid använder underkläder, därför frågar jag.
    ( Justin Timberlake är en av dem har jag läst... )
    Själv skulle jag inte kunna vara utan, det skulle kännas konstigt, obekvämt och alltför "dirty" för ett bröllop!

• Svar på tråden Utan underkläder?
  • Ellte

Sorry :) Jag menade: Vad är det som är snuskigt och äckligt av allt som nämnts ovan i tråden? :)

• Jema

Ellte
    Jo, att gå ute utan underkläder samt träffa släkt och vänner "naken". Där finns liksom ett syfte till att underkläder finns

Jema

• Kvinna

Jag håller med dig Ellte.
    Jag trivs inte utan underkläder.
    Jag läste i en veckotidning där dom gjorde en undersökning vad männen tycker om underkläder. Det visade klart och tydligt att största delen av svenska män inte ville ha en helt naken kropp, utan man ska ha kvar lite plagg på kroppen och låta fantasin få göra resten.
    Tack och hej då.

• Ellte

Oh hoppla hallå stopp där! Jag har inte uttryckt någon åsikt alls i ämnet :) Jag ville bara veta vad Jema menade! Tror kanske ditt inlägg är riktat till henne...

• lillaEgo

Jösses!
    På era inlägg kan man tro att ni ska gå utan klänning OCKSÅ!

Om jag ska ha rumpan bar under vigseln har jag det endast för att komma ifrån fula underklädesmärken på brudklänningen. Att det skulle rinna flytningar längst mina ben tar jag för otroligt.

• Mrs Robert

På tal om "att troskanten skall synas" så är väl de flesta brudklänningar i ganska tjockt tyg, och en del väljer ju att ha underkjol oxså... och självklart finns det ju även tunna slajmade klänningar, men då finns ju lindex "seemless" underklädesserie...

• Dindin

Jag tänker då inte missa chansen att spendera lite pengar på riktigt sexiga och snygga underkläder...

• Youma

Tänka sig att trosan blev "uppfunnen" för bara några hundra år sen (ca 2-300?)

Mycket att gapa över då.
    Jag känner mig inte ett dugg äcklig naken. Bara om jag skulle ha mens.

Svar på tråden Utan underkläder?