• Kicker

Utan underkläder?

Hihi, menar verkligen inte att överskrida "pikantgränsen", men skulle ni kunna tänka er att INTE ha underkläder på er stora dag? Jag vet att det finns såna som inte alltid använder underkläder, därför frågar jag.
    ( Justin Timberlake är en av dem har jag läst... )
    Själv skulle jag inte kunna vara utan, det skulle kännas konstigt, obekvämt och alltför "dirty" för ett bröllop!

• Svar på tråden Utan underkläder?
  • Jempa76

Nja... jag känner m9ig nog betydligt finare och "sexigare" i några fina underkläder då!
    Naken lär man väl bli förr eller senare den dagen! :D

• Arholmabrud

Är nog så illa tvungen att klara mig utan behå i alla fall (och vet inte hur det ska gå till). Klänningen har snörning på ryggen så ev bh-band lär ju synas. Får väl tejpa upp "kassarna"... *ler*
    Men troslöst lär det inte bli!!

• ellli

Tycker som du! Skulle ALDRIG kunna tänka mig att inte ha det under bröllopsklänningen! Jag menar det är ju meningen att det ska vara vit :D och tänk om man skulle få flytningar hua.....

• ijkå

Aldrig i livet!!
    En gång hade jag glömt att lägga ner rena trosor när jag var på spinning. Jag fick åka hem utan. VIDRIGT!

• Sibella

Hm, det är nyttigt att gå utan trosor ibland, mufflan mar inte bra av att vara instängd, särskilt inte i tight syntet.

Jag brukar göra det, fast bara när jag har kjol och bara kjol som är så lång att jag inte riskerar att nån ser (inte för att folk brukar kolla upp under min kjol, men det skulle inte kännas bra om risken fanns Det är ingen "porrgrej" för mig utan helt naturligt och hälsosamt.

Om man har en traditionell bröllopsklänning kan ju ingen människa se om man har underkläder eller inte. Jag känner flera som valt att gå "commando" under klänningen eftersom trosorna syntes för mycket igenom klänningen. Fast då är det nog smart att ha med ett par trosor utifallatt man skulle känna sig obekväm. För det vill man ju inte.

Lustig fråga. Jag tror bannemig att det är första gången nån frågar om jag har/tänker ha trosor på mig!

• Anci

Det är väldigt bra att lufta... själv kommer jag självklart inte att ha några underkläder när dagen kommer. Använder aldrig underkläder annars så det skulle kännas väldigt konstigt och udda att helt plötsligt ha på sig det.

• emy

Märkligt att välja att vara utan trosor för att dessa syns. Jag menar ska ni raka er också då? Eller är ni väldigt blonda där nere också? För att någon troskant syns är ju en bagatell jämfört med att ert k ö n s hår syns igenom. Rakar man sig faller ju den nyttiga aspekten också, eftersom rakning ökar bakterietillväxten pga de små små sår man alltid får, risken för infektion ökar också, vilket inte är nyttigt så nära känsliga områden. Kemiska hårborttagningsmedel är inte heller att rekomendera eftersom man är så nära slemhinnorna.

Att troslöst skulle vara så bra för underlivet är en sanning i modifikation. Ja, om man har kjol, det är varmt osv. Men att inte ha något emellan sig och jeansen/sömmen i vanliga byxor ökar påfrestningarna på den ömtåliga huden/slemhinnan. Dessutom ska man i sådana fall tvätta sina byxor efter en dags användning och alltid i 60%, precis som om det vore underkläder. Annars får man en mysig bakterietillväxt!

• Youma

Skulle troskanten synas som en upphöjning, så skulle jag nog tänka på alla alternativ

• Jema

Så äckligt och snuskigt!

Jema

Svar på tråden Utan underkläder?