• sweden

Jag duger inte....i sovrummet

Min sambo är väldigt pigg på "oral sex" jag tycker inte riktigt om det... men kan "göra det ibland"
    Iallafall tycker han att jag inte "räcker till" i sovrummet eftersom jag vill inte vill det så ofta, min fråga är Måste jag känna att jag inte duger till om inte jag vill ha oral sex? Han har påpekat det ska ingå oral sex i "sovrummet"
    Det känns som jag inte duger åt honom. Är det så i ´"mäns värld" Vad göra????

• Svar på tråden Jag duger inte....i sovrummet
  • Ettolrach

Man ska aldrig göra något sexuellt som maninte vill göra. Då är det ju inte ömsesidigt utan snudd på övergrepp!!!

"Hör till" finns det inget som heter i sammanhanget. Människor är individuella både när det gäller lust, hur ofta man vill ha sex och vad man vill göra när man har sex. Och en vuxen person med ett vuxet sexliv respekterar att en annan vuxen person inte vill göra exakt samma saker.

Den som inte vill göra en viss sak ska aldrig tvingas till det genom tjat eller tvång.

Du duger alldeles perfekt!

• Meddelande borttaget
  • Dea

SKA ingå?!

Enligt vilken manual då?
    Det var inte ett särskilt vackert sätt att be.

• Lite Snurrig

Men ni, alla är ju översens om att man måste kommunicera hur man vill ha det i sängen! Och oavsett om han gjort det lite "plumpt" så har han ju ändå gjort just det, meddelat att han längtar efter orlsx...

Och säga vad man vill, trivs man inte i sängen så kommer förhållande för eller senare börja knaka... Och vad är det för fel att lyssna och göra sånt som ens partner vill i sängen? Visst dumt att göra sånt som gör ont, men att ge njutning, det tycker jag är givande oavsett om själva handlingen inte tänder mig sexuellt!!

Tänk tvärtom istället, överaska honom med orlsx, testa att hålla i gång det ett tag och se hur förhållandet i övrigt kommer bli annorlunda, och hur han plötsligt ägnar dig mer uppmärksamhet! När han märker att du gör saker för honom, kommer han göra saker för dig!! :)

Nu vet jag att jag simplifierar oss killar, men det är inte långt från sanningen. Och ärligt talat, jag har ALDRIG hört om den kille som klagar på för mycket orlsx från sin älskade flicka!!

• Ettolrach

Lille snurrig, du har visst förbisett det faktum att vi alla är individer med olika preferenser. Bara för att något inte gör ont så behöver det inte nödävndigtvis ställas upp på.

Det är faktiskt så att alla inte uppskattar att få eller ge or*ls*x. Vi är individer! Vill man inte utföra or*ls*x så ska man inte behöva det! Så enkelt är det.

• Dea

Fast, Lite snurrig, sweden skriver ju att hon gör det ibland...

Visst är det häftigt att tillfredställa sin älskling, men jag tycker det är skillnad på att önska och kräva.

• sweden

Hej tack för eran svar, som dom flesta här tycker jag detsamma, man ska känna det man vill göra, inte vad som förväntas av en.
    Jag har hela tiden gjört det skont för min älskling, men att kräva det känns det inte rätt. Nej nu har vi kommit överens trivs han inte med mig så får han hitta en annan, jag har aldrig fått klagomål från mina ex förut, jag duger precis som jar är!!! Tack:)

• Ei saa peitää

Bara en liten fråga. Vad är det som gör att du tycker så illa om att ge oralsex?

• Blackie

När jag var yngre (16-17) hade jag inga åsikter varken hit eller dit om att ge orlsx, det kvittade för mig kändes det som.
    När jag var sjutton var jag på en fest där jag blev drogad och sxuellt uttnyttjad, kommer inte ihåg just nånting (tack vare/ på grund av att jag var drogad) av vad som hände men efter det har jag knappt kunnat ens borsta tänderna, har varit helt omöjligt för mig att ha nåt i munnen. Så träffade jag min nuvarande sambo, och han var först lite krävande i början, men när han sedan fick klart för sig vad jag varit med om har han varit världens absolut mest tåliga och förstående människa och jag har inte känt några krav från honom. Och sakta men säkert har jag lärt mig att ge orlsx och faktiskt tycka om att göra det.
    Så jag tycker att din sambo ska låta dig vara så att du hinner känna efter vad du VILL göra, inte bara gå med på det för att HAN vill.
    Kramar från Blackie

• Gnutten

Vet att det inte var fråga om vad man
    tycker om oralse*x elleer inte. Men till alla er som tycker att hon ska dumpa honom om han inte accepterar att hon inte vill......

JAG skulle aldrig vara tillsammans ännu mindre gifta mig med en tjej som inte
    tycker om att ge/få oralse*x. Det är helt enkselt en så viktig del av mitt se*xliv att jag inte skulle vilja vara utan det. Som tur är tycker min fru likadant....

Varför gillar du det inte? Lukten?
    Har du blivit tvingad i nåt tidigare förhållande?

Svar på tråden Jag duger inte....i sovrummet