röda skor?
Kan man ha röda skor på sitt bröllop eller är det helt fel? Skulle ni reagerna negativt på en brud med röda skor?
Kan man ha röda skor på sitt bröllop eller är det helt fel? Skulle ni reagerna negativt på en brud med röda skor?
Vilken färg på klänningen har du tänkt ha? Det låter lite ovanligt med röda skor, men å andra sidan, om du vill ha det så finns väl inget hinder. Du kanske kan matcha med blombuketten. =)
Nu för tiden har många sin egen stil på bröllopet, så varför inte gifta sig i röda skor. Själv hade jag vita skor och vit klänning....men jag gillar mer det traditionella.
Absolut! Jag tror att jag ska ha mina underbara blå mockaskor (något blått!) eller mina guldsandaletter... Personligen känns det konstigt att köpa dyra vita skor som jag aldrig mer använder.
Roligare med något annat, och dessutom har väl de flesta lång klänning, så då syns de ändå inte precis hela tiden.
Det är klart att du kan ha röda skor om du vill det! Jag funderar på att ha en röd eller blå klänning.
Jag skulle absolut inte tycka det var mot etiketten eller nåt sånt.
Om det är snyggt eller fult beror väl på modellen och allt runt omkring.
Jag har tänkt ha en ganska enkel vit sidenklänning och röda blommor. Tänker som betsy14 att det känns onödigt att köpa vita skor jag aldrig kommer att använda igen.
Kan nog se jättecoolt ut med ett par röda skor som tittar fram ibland!! Särskilt eftersom blommorna också är röda. Kör på det vetja!!
Om man är ute i god tid (och det är ju det flesta av oss )så behöver det inte kosta skjortan. Jag köpte snygga vita slingbackskor på rean i somras för 150 kr! Oj, vad nöjd jag blev!
Jag tror att det blir fint att ta upp det röda från klänningens blommor i skorna!!
Klart att du kan ha röda skor! Det blir jätteläckert! Jag tycker precis som du att det är onödigt att köpa dyra skor för en enda dag. Själv ska jag ha nougatfärgade nätta stövletter till en cremefärgad klänning.
Jag var på en kompis bröllop för ett tag sedan och hon hade bruna skor till sin kritvita klänning.
Sorry, men jag tyckte faktiskt inte det var snyggt och flera andra gäster reagerade likadant.
Att däremot matcha bukett, eller tema eller andra detaljer, med tex röda skor låter bättre. Jag tror det jag reagerade på var att det så så ogenomtänkt ut.