Inlägg från: Felix Carlsten |Visa alla inlägg
  • Felix Carlsten

    Bröllopstips på superbra vigselförrättare i Stockholm!

    Hej,

    Jag och min numera fru hade sett er tipsa om Tommy Fabricius i den här tråden så vi kontaktade honom. Kan inte annat säga än att han var helt fantastisk! Förutom att han var en otroligt varm, vis och inlyssnande människa så var han också oerhört professionell från början till start. Vi hade två möten med honom: det första för att få ett ansikte på varandra och känna om det var bra kemi, det andra för att spika att allt inför vigseln var omhändertaget. Tommy var väldigt hjälpsam med att dela med sig av sina erfarenheter kring vad som kan vara bra att tänka på inför, under och efter vigseln för såväl gäster som det praktiska/legala.

    Vid själva vigseln lyckades Tommy skapa en lättsam och avslappnad atmosfär (vilket var skönt för oss som hade ett intimt bröllop - ca 20 gäster - utomhus). En av våra bröllopsgäster sade efteråt ?Er vigselförrättare Tommy borde man ju kontakta när det är dags för oss att ha bröllop!?. Bättre recension än så går ju knappt att få. 

    Stort tack för att ni tipsade om Tommy! Vi är verkligen så nöjda med att vi valde att ha just honom som borgerlig vigselförrättare och kan starkt rekommendera er som läser detta att ta kontakt med honom. Han har gett mig OK att dela vidare hans uppgifter för kontakt:

    Mail: tommy.fabricius.vigsel@gmail.com
    Telefon: +46 727 075 700
    LinkedIn: se.linkedin.com/in/tommyfabricius

    Skulle ni ha några frågor är det bara att hojta till!


     

Svar på tråden Bröllopstips på superbra vigselförrättare i Stockholm!