• Äldre 22 Dec 08:55
    15688 visningar
    8 svar
    8
    15688

    Make up artister

    Hej alla jag ville eka med nig detta så det inte drabbar någon veckan innan bröllopsdagen. Jag hade genom sociala medier hört talas om make up artisten Gabriella Elio. Hon verkade professionell och pålitlig. Jag bokade henne 3 månader innan bröllopet. Vi skulle vara ca 6 personer som skulle sminkad varav en brud då jag alltså. När jag ringde och bokade henne ville hon ha betalt som försäkring eftersom vi var så många. I vilket fall satte jag in 2000kr på hennes konto innan jag ens provsminkats. Provsminkningen var katastrofal. Jag blev blank och inget blev som jag önskade. Trots detta tänkte jag hon sminkar ju kändisar och är bra hon kanske bara var stressad den dagen. I alla fall 3 dagar innan bröllopet ringer hon och avbokar och säger hon ska resa utomlands. Jag begär då pengarna tillbaka men hon säger att provsminkningen kostar 2000kr. Inget som hon tidigare informerat om. Så där står jag 2000kr fattigare och utan make up artist till självaste bröllopsdagen. Det visade sig senare att hon hade gjort så mot flera. Gabriella Elio är professionell med kändisar och andra bekantskaper som hon kan dra nytta av dock ej "vanliga dödliga".

  • Svar på tråden Make up artister
  • Äldre 22 Dec 09:01
    #1

    Dela med mig ska det stå förstås ????

  • Äldre 27 Dec 19:25
    #3

    Jo som tur var så hittade jag en annan Niyan Hamasharif som var jättebra och allt var till belåtenhet . Det är verkligen hemskt om någon avbokar innan bröllopet hoppas allt går bra för dig

  • Äldre 18 Mar 18:19
    #6

    Åh vad smidigt tack

Svar på tråden Make up artister