Bestman/brudtärnor?
Det blir ganska många inlägg nu eftersom att vi är i ful gång och planerar, jo det är ett år kvar tills vi gifter oss men vi vill vara ute i god tid och älskar att planera....
Så till vår fundering, jag vill att vi ska ha brudtärnor och bestman... Men frågan är vilka vi ska ha, vi har funderat lite kring det men behöver lite tips & råd.
Jag har tänkt att fråga två av mina vänner om de vill vara brudtärnor, men min kille har inga vänner som står han nära som han skulle kunna tänka sig att ha som best man. Däremot har han två bröder & jag har två bröder, ser de konstigt ut att jag har två vänner som brudtärnor och han sina två bröder som bestman? För mina bröder kan väl inte han ha som bestman?
Toastmaster det är ju en som "håller" i bröllopet men kan man tilldela någon titeln toastmaster som "bara" har koll på saker under dagen, så som att dela ut vigselprogram, hålltider med mera?
Värdpar vad är de? Kan man tilldela sina föräldrar de? Eller vad ska man ge sina föräldrar? Min mamma står mig väldigt nära sås skulle vilja att hon hade en speciell roll.
Tack på förhand :)