• Äldre 15 Jan 13:40
    2695 visningar
    5 svar
    5
    2695

    Träningspepp!

    Hej ladies,

    Jag är en rultig liten dam på 62kg till mina 165cm.

    Låter inte mkt, men det mesta är fläsk, dalleri daller!

    Tränar ca 3ggr i veckan. Styrketräning. Mest fria vikter eller kabelmaskinen, men även lite ben i olika maskiner. Har märkt lite mer tonade armar och ben o ett litet rumpflyft så något gör jag rätt.

    Jag är inte särskilt stark, kan knappt stå i planka, kan inte göra en enda armhävning fortfarande,

    Är egentligen extremt ointresserad av träning men sista fem åren har jag gått upp 15kg och det stiger hela tiden. Får liksom inge stopp på det.

    Har som mål att gå ner till 55kg till juni. Få bort fläbbet liksom. Men lite coolt sådär,

    Tänker inte trycka i min några nutrilett eller gå hungrig, men lite bättre matvanor ska jag ta till mig.

    Tänker inte hetsträna och skrika "SQUAT OR DIEEE" som varannan träningstjej gör.

    Så den här tråden tänkte jag kunde finnas för träningspepp tilloss som inte tänker hetsbanta eller träna oss till en slimmad kropp. Träning är ingen livsstil, det är bara ett mödvändigt ont. Nivet för oss som känner lite så.

    Så hejja oss! Dela med er av era tips och framsteg!

    Kram på er

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-15 13:42
    Suck, varför kan man inte redigera i sina trådar.
    Ser att jag skrivit riktigt illa med stavning och grammatik, hoppas ni förstårvad jag menar ändå.

  • Svar på tråden Träningspepp!
  • Äldre 15 Jan 13:56
    #3

    Wow!

    Kampsport är din grej :) vd roligt, min kille tävlade i taekwondo förut så hanhar försökt att visa mig lite och det är rätt kul, dock dyrt för oss just nu så 24/7 gym it is för mig så länge :)

    Märker att man håller humöret mer jämnt när man tränar regelbundet. Gäller att hitta det man tycker är roligt, viktnedgång kommer oftast på köpet då!

Svar på tråden Träningspepp!