Hur mkt pengar är ni berädda att lägga på ring?
Jag tror att min kille är såpass traditionsbunden att han kommer vilja köpa ringarna till mig för så mycket "sina pengar" som det är möjligt, och förmodligen den till sig själv också. Iaf förlovningsringen som han sagt att han vill överraska mig med, förmodligen gäller samma till vigselringen, vilket egentligen i slutändan blir lite "vilket som", eftersom vi i princip har delad ekonomi redan nu ändå, och sparar till saker ihop, iaf gällande alla pengar som kommer in i förhållandet, vad han har sparat sedan innan har jag inte en susning om, och inte han heller tror jag, Haha. Vi är inte så petiga! Jag skulle dock bli väldigt smickrad om han ville betala för mina ringar, som en fin gest, gammalmodigt kanske, jag är nog inte lika modern som många andra verkar vara här! Vi ser alltid till att kunna ge fina presenter till varandra och överraska varandra med t ex resor eller annat, trots i princip gemensam ekonomi, det blir ju ändå att vi betalar av vissa saker tillsammans ändå i slutändan, men jag tycker att det gör så himla mycket för förhållandet att få göra honom glad med överraskningar och gester, och att han anstränger sig för att jag ska bli det! :) <3 Hur som helst så får vi ju se var vi befinner oss ekonomiskt när det blir dags för ringar, just nu är vi båda studenter ett tag till, och jag tror att han väntar tills efter studierna så att han kan köpa en lite finare ring till mig än vad han kanske skulle ha möjlighet till att göra nu. :) han vill dessutom gifta sig inom ett år från förlovningen så jag får lov att anta att det blir efter studierna! Gud vad jag svävade iväg åt alla möjliga håll här i inlägget... haha!