• Anonym (Osäke­r)
    Äldre 3 Jul 09:56
    1773 visningar
    3 svar
    3
    1773

    Utanför?

    Hejsan!

    Vi planerar bröllop 1 augusti 2015. Och där är många som är delaktiga i planering av våran dag. Jag känner än så länge att där är ingen panik med något. Vi har hittat kläder till oss, våra brudnäbbar och bestman, ringar och vi har bokat kyrka och lokal!

    Och nu till saken min sambos mamma har tagit/fått allt ansvar när de gäller dekorationer till lokalen, min farmor, pappa och hans fru har erbjudit sig att hjälpa till med maten och fixa min brudbukett. Och min mamma känner sig utanför? Hon vill betala min brudklänning eftersom jag är hennes enda dotter och första barnet som gifter sig. Och jag har inkluderat henne i alla när de gäller mig klänning samt en del av all annan planering! Men ändå känner hon sig utanför? Finns de verkligen något mer jag kan göra för att hon inte ska känna sig utanför?

  • Svar på tråden Utanför?
  • Anonym (Osäke­r) Trådstartaren
    Äldre 3 Jul 11:28
    #2

    Vi har ju än så länge inte kommit så långt i planerningarna då vi inte gifter oss försen nästa sommar så jag blir lite förvirrad och kluven måste jag säga. Eftersom de enda stora nu som måste ordnas är bokning av kyrka och lokal! Så jag förstår verkligen inte på vilket sätt hon kan känns sig utanför?

Svar på tråden Utanför?