Inlägg från: Anonym (Sliten morsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sliten morsa)

    Ni med barn

    Jag får mig snart ett NERVSAMMANBROTT! Min sambo och jag har vart tillsammans i snart 6 år, har 2 små barn som Tar precis all vår tid. Den ena är 2.5 och den andra är 1. Så ni Förstår kanske min frustration. Båda våra söner tycker inte om Att sova! Sedan födseln! Det är slit och krig varje kväll vilket resulterar med att man som Förälder är utmattad kl.23 när bägge ungarna ÄNTLIGEN somnat att man inte orkar ha tid för sig själv eller sin kille. Jag dör på insidan! Jag älskar mina barn men de lyder aldrig, vill aldrig äta, kastar saker i golvet, gör gärna sönder saker, skriker efter glass, sover middag kl.16 för de är övertrötta vilket betalar sig på kvällen sen när VI vill umgås, men då e barnen vakna för de sov middag sent. Vi vet att de inte borde få sova sent men När de somnar i bilen så är det omöjligt att inte låta de somna. Vissa dagar är bara otur med tider men oavsett. Helt fel forum kanske men någon måste känna igen sig? När ska man hinna planera bröllop, gifta sig. Njuta av varandra och livet när barnen tar varenda minut av dig och all energi. Vi pratar om 2 barn som gärna vaknar på nätterna också. Lite nattskräck, mardrömmar osv. Vi jobbar heltid bägge två nu sedan en kort tid tillbaka. Vi gör allt för våra barn, men ibland vill vuxna bara få vara vuxna... Med varandra. Så man kan få glömma alla bristningar, hängtuttar, framfall och inkontinens man åker på genom att föda! Vara den man va innan, bara en kvart eller så!!! Hur orkar ni andra? Vad gör ni för att inte glida isär??? Jag var bara tvungen att få skiva av mig lite....

Svar på tråden Ni med barn