• dream85

Smakråd

Så nu har jag hittat min brudklänning och jag är supernöjd. Vi har en liten borglig vigsel i stadshuset så jag ville inte ha något "riktig" brudklänning eller vad man nu ska kalla det. Den lilla brickan till höger ska jag sprätta bort (och självklart ska prislapp och allt bort)

Jag vill gärna ha någon färgklick på skorna och funderar på om jag kan ha mina ursnygga plommonlila pumps till?

Vad tycks?

Sen om någon har något bra tips på vart man kan hitta fina hårsmycken säg gärna till. Finns det någon bra sida på nätet?
    Eller någon bra butik i Stockholm?

• Svar på tråden Smakråd
  • Koyal

Jag tycker det såg fint ut. Passar ett borgligt bröllop. Kör på färg på skorna. Det blir jättefint Hade själv färgade skor.

• Helena1990

Jätte fin klänning & du kan absolut ha plommonlila skor till det gör de hela personligt :) hår smycke kan du hitta på många sidor men som ovanstående skrev beror de lite på hur lång tid du har på dig då de kan vara veckors leverans. Du kan alltid gå in i en lokal bröllopsaffär eller kolla i någon smyckes affär tex glitter eller accessoarer.

• dream85

Vi gifter oss 20 september.

Ska kolla in Etsy, man borde hinna få leverans därifrån på 4 månader.

Tack för alla snälla kommentarer!

• teres77

Japp! Håller med övriga, supersöt klänning och skorna blir perfekta till... Jag ska också ha lila skor! :)

• dream85

Vilken rolig sida Etsy är. Jag är helt fast! Jag har hittat så mycket fint så det är svårt att välja.
    Jag har nu beställt en liten väska och ska försöka bestämma hårsmycke.

Tack för tipset!

• daniiel

Ja, Etsy kan man lätt gå bort sig på bland allt fint i timmar och åter timmar :) Jag köpte själv hårsmycke, boleros, flor och även buketter från Etsy till vårat bröllop. Nu ska jag snart beställa klänning till äldsta dottern därifrån också :)

Kul att du hittade en väska och hoppas att du hittar ett fint hårsmycke också! :)

Svar på tråden Smakråd