• Äldre 10 Apr 22:06
    4367 visningar
    5 svar
    5
    4367

    Ovanliga ringar - Del Tre!

    Detta är fortsättningen på trådarna "Ovanliga ringar!" www.brollopstorget.se/forum/thread/4377835-ovanliga-ringar och "Ovanliga ringar - del Två" www.brollopstorget.se/forum/thread/4377837-ovanliga-ringar-del-tva.

    Har alltså en kompis i USA, "Anna", som vill ha lite "input" angående de ganska ovanliga ringar hon hittat.

    Alla ringar finns enligt "Anna" med flera olika stenar, ingen idé att lägga in bilder på alla så detta är bara några exempel.

    Nu har jag startat ett par trådar med lite olika ringar, jag tycker det räcker nu eftersom det är så stora bilder och ganska stor variation av bilder. De bilder jag visat är "Annas" favoriter". Skriv gärna vad ni tycker om de olika ringarna!

    Rosa guld


    Vitt guld

    Blått guld:

  • Svar på tråden Ovanliga ringar - Del Tre!
  • Äldre 11 Apr 06:32
    #1

    Hej. Vilka läckra ringar. Är det okej att jag sparar ner bilderna till datorn och visar en väninna?

  • Äldre 11 Apr 07:30
    #2

    De ovanliga ringarna är ju inte min kopp te, men det är ju inte jag som ska bära dem. Man ska ha det man vill ha, men frågan är om de ser lika plastiga ut i verkligheten? Håller materialet samma färg och kvalitet år efter år?

  • Äldre 11 Apr 09:58
    #3

    Och nu har jag sett alla trådarna, men tycker fortfarande att första ringen i första tråden är den helt klart finaste. Den känns mest "vuxen" och som att den skulle stå sig bäst år efter år (om man inte är sådan som vill byta ring någon/några gånger).


  • Äldre 11 Apr 19:34
    #4
    Maria466 skrev 2014-04-11 06:32:29 följande:

    Hej. Vilka läckra ringar. Är det okej att jag sparar ner bilderna till datorn och visar en väninna?


    Ja, gör det

    Tack alla som svarat, i både den här tråden och de båda första  Alla svar vidarebefordras till "Anna"! -)
  • Himla
    Äldre 12 Apr 11:35
    #5

    Jag skulle inte valt guld i svart blått eller cerise. Jag skulle valt en ring i roseguld. Den som skulle passat mitt finger bäst är den överst här, med fjärilen men ingenting jag skulle valt. Just nu väljer jag mellan dessa två. men båda i samma färger som översta ringen, dvs i roseguld med en mossaint i mitten och sedan vill jag även ha tre små diamanetr på var sida om centerstenarna

Svar på tråden Ovanliga ringar - Del Tre!