• Äldre 10 Apr 21:58
    4220 visningar
    4 svar
    4
    4220

    Ovanliga ringar del Två!

    Detta är en "fortsättning" på min tråd "Ovanliga ringar" www.brollopstorget.se/forum/thread/4377835-ovanliga-ringar.

    Bilderna tar så mycket plats att man bara kan ta med tre stycken, trådarna blir gigantiska annars.

    Det är min kompis "Anna" som bor i USA som vill ha lite "input" angående de här lite mer ovanliga ringarna.

    Ännu en i svart guld


    Rosa guld! Den här fanns visst även i svart guld, men jag hittar ingen bild av den ringen Det har nog blivit något knas när Anna skickat över bilderna.

    En till i rosa guld, denna med svarta stenar (vet ej om det är diamanter eller andra stenar).


    Avslutar väl denna tråd här.

  • Svar på tråden Ovanliga ringar del Två!
  • Äldre 10 Apr 22:12
    #1

    Men jisses... Jag sade att jag inte hittade bilden den svarta varianten av den rosa ringen, men jag lade ju in bild av den ovanför! Ja, ibland är man bra slarvig... Ber om ursäkt!

  • Äldre 11 Apr 09:50
    #2

    oj dessa var ju nästan ännu finare än de i första tråden. Nu sitter jag och dreglar här framför datorn.

  • Äldre 11 Apr 09:55
    #3

    Nepp, tycker fortfarande att den första ringen i första tråden är bästa hittills ;)


  • CJ5
    Äldre 11 Apr 10:03
    #4

    Nä hallå nä ingen av dessa. Håller med daniiel, första ringen i första tråden.

Svar på tråden Ovanliga ringar del Två!