• Lisis

Hyra klänning i Karlstad?

Hej!
    Vi ska gifta oss i Karlstad och undrar vart man kan hyra brud- resp. brudgumms-kläder?

Är även inne på att hyra vit päls då det är vinterbröllop på G! vart kan det finnas...?

Undrar även om någon har tips på band som kan spela?!

TAck på förhand!
    Lisis

• Svar på tråden Hyra klänning i Karlstad?
  • Lisis

Tack för tipsen. Nu ringde min syster o sa att det nog fanns någon affär i Viken också!

Lycka till med dina förberedelser!

• Lisis

Jaaa, va bra tips av "ang".
    Jag frågar här om någon har en ENKEL klänning i st 26-38. Gärna båtringning i halsen. Behöver inte vara speciellt mycket vidd i kjolen. Slät o enkel är mitt önskemål. JAg bor i Stockholm och ska gifta mig i Karlstad så någon i närheten vore enklast! Vita skor i st 38-39 frågar jag om samtidigt. (Inser att jag nog måste köpa egna men det är värt att kolla!)

• Lisis

Hej ang!

Vi gifter oss antagligen 28 feb. Vi fick för oss att just februari kändes bra o ville inte vänta till september som vi tänkt först... men hjälp vad stressad jag känner mig nu. Min sambo har inte kommit igång med planering utan det känns som om det är jag som börjar fixa med allt. Han tror att bara vi fixar lokal så ordnar det andra sig... Han har inte fattat att det finns hur mycket som helst som man kan fixa med. Okej om man inte vill det men vi vet ungefär hur vi vill ha det o då kommer det ta lite tid. När o hur är era planer? Är det Karlstad som gäller? Har du tips på bra band till festen? Bra festlokal? Kul o få kontakt med Karlstadbrud! (om du är det!)Var fick fu tag på din klänning?
    Hälsnignar Lisis

Svar på tråden Hyra klänning i Karlstad?