• Cuddly

Bilder på dig och din ball gown!

Hjälp mig få bättre uppfattning!

Jag skulle vilja se några riktiga brudar i deras ball gown. Behöver få en uppfattning om hur en ball gown skulle se ut på någon som inte är modell och jättesmal. Så om du har former (byst och rumpa) och normal lång får du gärna visa din bild här!

Skulle bli er evigt tacksam!

• Svar på tråden Bilder på dig och din ball gown!
  • Cuddly

Puffar vidare på den här tråden eftersom att det var väldigt svårt att hitta några bilder på vanliga hederliga kvinnor med former och en ball gown. Snälla visa mig sin bild om du har någon... SNÄLLA

• Lilllan

har inte hunnit få in så mycket bilder än :/ 
    men hoppas detta hjälper lite :) har gått ner några kilo sen de två sista bilderna togs (testade klänningen då) 

• Cuddly

wow vad läcker klänning! Du är verkligen fin. Hur många lager underkjol är det? Hur är den sydd för att kjolen ska få den där formen? Jag provade en A-line klänning förra veckan som hade lite tendenser mot en ball gown och den hade någon sorts tyll under som kändes ihop knövlad om du förstår hur jag menar. Den var ytterst oskön mot benen. Var skarp och klöstes på något sätt.

Om kjolen hade varit kortare. Ungefär halvvägs mellan golv och knä, tror du att effekten skulle bli att du blev kortare? Jag är rätt kort själv och rätt bystig (men timglasformad som du ser ut att vara), så jag är lite rädd att effekten kommer att jag ser kortare ut än vad jag är. Vad tror du?

• Cuddly

Lägg gärna upp fler bilder på er själva och er ball gown. Det är verkligen tacksamt att få en bättre bild över hur de ser ut på verkliga icke photoshoppade kvinnor. Evigt tacksam för hjälpen!

Svar på tråden Bilder på dig och din ball gown!