• FruForsmark

Blondinbellas brudklänning

Vad tycker ni om Blondinbellas brudklänning?

Jag tycker den var jättefin! Älskar brudklänningar med axelband och jag tyckte hela hon såg så vacker och naturlig ut :)

www.blondinbella.se

• Svar på tråden Blondinbellas brudklänning
  • kouki

Den var, precis som hela hon, superfin!

• karamell

Jag håller med er! Jättefin klänning, bra val för kroppsformen och med tanke på graviditeten.
    Jag gillar hennes avslappnade look, man ser att hon är bekväm och hon var en vacker brud :) 

• stormhelen

Jag går mot strömen då jag tycker att klänningen var lite tråkig.

Visst den var väll fin, men... ja tråkig. Tråkiga associarer, tråkig fresyr.

Det kändes inte direkt "bröllop" över det hela. Mjääää. Nä detta var inte i min smak. =P

• Katarina

Jag tyckte klänningen var fin, men håller med stormhelen - den var allt lite tråkig...

• LinaNordstrom
    Katarina skrev 2013-09-04 17:15:15 följande:
    Jag tyckte klänningen var fin, men håller med stormhelen - den var allt lite tråkig...
    Håller med
  • AnnaS

Helt ok, tänk på att hon är höggravid.

• Tooie

super vacker klänning... såklart var hela hon vacker :)

• daniiel

Jag tänker också det, att hon är höggravid, och hur mkt har man egentligen att välja på då? Som är smickrande för hela kroppen, mage och resten. Det kanske inte är den mest spännande klänningen, men jag tycker att enkelheten också gör att den blir väldigt vacker och harmonisk så att säga. I kombination med övrig styling, så tycker jag att klänningen var väldigt passande :)

• afturelding

Jag tycker den är fin. Men jag älskar ju draperade klänningar också. Tycker att axelbanden ser något konstiga ut dock, jag hade hellre velat att spetsen fortsatte oavbrutet på livet när det ändå är spets där.

• linnea ros

Superfin! Svårt med klänningar för stora gravida magar, tyckte det såg riktigt bra ut.

Svar på tråden Blondinbellas brudklänning