• vårbru­d2014
    Äldre 10 Aug 22:41
    3352 visningar
    14 svar
    14
    3352

    ljusrosa brudklänning eller inte?

    bröllopets tema är vitt & rosa. Romantisk, fint slottsbröllop. Kan man då ha ljusrosa klänning och ex vit bukett? eller ska man vara mer ordinär och köra vit fin brudklänning och kanske ljusrosa bukett samt rosor i ljusrosa i håret? Samtidigt kul och inte göra som alla andra!? hör gärna vad ni tycker!! kramar från en rosa älskande blivande brud!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden ljusrosa brudklänning eller inte?
  • Äldre 10 Aug 22:43
    #1

    Jag hade kört på vit klänning med rosa blommor. Men jag är ganska traditionell av mig.

  • vårbru­d2014
    Äldre 10 Aug 22:48
    #2

    fast lovar min blivande make att han kan va svart med lite rosa, haha!


  • vårbru­d2014
    Äldre 10 Aug 22:51
    #3

    eller denna som jag är väldigt kär i. Blir fantastiskt fin på: (alfred angelo). SKulle ju kunna sätta ett rosa brett band i midjan också kanske?


  • Äldre 11 Aug 08:20
    #4

    Ljusrosa är ju snäppet coolare än en vanlig vit, i min mening. Den vita du länkade till var dock galet fin, den med. :) Men tänker som du - kanske roligare att inte göra som alla andra? ^^

  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 11 Aug 09:19
    #5

    Det på skyltdockorna var fint :) :)

  • Äldre 11 Aug 09:24
    #6

    Kul att ni tänker lite "utanför lådan" och vill göra något annorlunda! Jag tycker att vitt är en rätt tråkig färg och därför håller jag med om att ljusrosa vore snyggt, i alla fall om det är en så svag nyans som den klänningen du visade. Att färgchocka med knallrosa kanske inte riktigt går hem hos alla, men det kan man naturligtvis också göra :) Är din blivande man också förtjust i rosa? Isåfall tycker jag att ni ska göra som ni själva vill, och inte som alla andra. Ni ska ju känna er fina och bekväma på er bröllopsdag!

  • amerik­a
    Äldre 11 Aug 10:08
    #7

    Jag är ingen fan av rosa men kan tycka det är jättesnyggt på andra och i rätt sammanhang! Klänningen på skyltdockan var mycket vacker och inte too much, ändå annorlunda. Alfred Angeloklänningen var i mitt tycke lite trist med det helt släta magpartiet, den får du i så fall piffa upp så ett rosa midjeband skulle passa utmärkt!!

    Gillar du rosa och blivande maken tycker likadant, så kör på det!!!

  • Äldre 11 Aug 11:40
    #8
    vårbrud2014 skrev 2013-08-10 22:48:37 följande:
    fast lovar min blivande make att han kan va svart med lite rosa, haha!


    Supervacker klänning!Klart du kan ha rosa klänning!Jag var såå nära att välja en ljusrosa men föll pladask för min när jag provade den(den är lite lattefärgad under spetsen)! 
  • Äldre 24 Jan 12:50
    #9

    Var har du hittat den underbara rosa klänningen?

  • Äldre 24 Jan 13:23
    #10

    Åh jag har med funderat på en ljusrosa klänning, men jag är rädd att jag kommer ångra mig sen. Svårt val, men det rosa dockorna på bilden var superfina!! 

  • Äldre 25 Jan 06:51
    #11


    vårbrud2014! Den är ju helt underbar! Den ska du ha!!!
  • Äldre 25 Jan 07:38
    #12
    Cajo skrev 2014-01-25 06:51:07 följande:
    vårbrud2014! Den är ju helt underbar! Den ska du ha!!!
  • Äldre 25 Jan 09:16
    #13

    jag gillar idén på en rosa klänning och en vit bukett! det är lite annorlunda. :D

  • Äldre 25 Jan 09:25
    #14

    Hurra för ljusrosa klänningar! :D

    Så snyggt och fortfarande lite annorlunda.


Svar på tråden ljusrosa brudklänning eller inte?