• 0Carina0

Inte traditionell brudklänning? Visa mig ;-)

Vi planerar bröllop i juni 2014 och jag är ute efter en icke-traditionell brudklänning som ändå ser ut som en brudklänning... fattar ni? Jag älskar spets och lite gammaldags känsla. Men vill absolut inte ha en marängtårta, sweetheart-neckline eller puffellipuff.Ni som haft lite annorlunda klänningar, har ni möjlighet att visa bild vore jag väldigt glag. Har inte hittat min drömklänning ännu men har några favoriter (men som ändå inte känns helt 100)    

• Svar på tråden Inte traditionell brudklänning? Visa mig ;-)
  • 0Carina0

Vad konstigt att min bild inte kommer fram här? Vad gör jag för fel?Bilden har lagt sig i min presentation på nått konstigt sätt... :( 

• paisley

Så här ser min klänning ut, Ida Sjöstedt keation. Kolla in hennes sida, där finns massor med lite annorlunda klänningar som ändå är bröllopsaktiga. Spets och tyll i massor!

• 0Carina0

Fler fina otraditionella klänningar?

• trolldocka

sandra elisabeth, klänning nummer fyra fångade min blick direkt, vilken underbar klänning!!! har du en länk möjligtvis? :)

• CarolinZ

Det otraditionella med min klänning är väl att den inte är vit. Men jag älskade färgen, och kände att champagne var helt rätt för mig som är blek och gärna ser urvattnad ut i kritvitt.

Fotograf: Annika Svenmarck, www.annikasvenmarck.se

Klänningen är härifrån, och där ser man kanske färgen lite tydligare.

• iQbee
    CarolinZ skrev 2013-08-17 16:37:38 följande:
    Det otraditionella med min klänning är väl att den inte är vit. Men jag älskade färgen, och kände att champagne var helt rätt för mig som är blek och gärna ser urvattnad ut i kritvitt.

Fotograf: Annika Svenmarck, www.annikasvenmarck.se

Klänningen är härifrån, och där ser man kanske färgen lite tydligare.
    Wow vad vacker den är =) är den verkligen från Jenjenhouse?
  • Lilllan
    Lilllan skrev 2013-08-17 18:00:42 följande:

• SandraElisabet
    trolldocka skrev 2013-08-17 13:49:12 följande:
    sandra elisabeth, klänning nummer fyra fångade min blick direkt, vilken underbar klänning!!! har du en länk möjligtvis? :)
    Jag använder ju pinterest, om jag "följer foto-länken" kommer jag hit... Lite konstig hemsida....

fashionforward.mako.co.il/news/53434/
  • 0Carina0

Åh vilka fina klänningar, blir så inspirerad

• CarolinZ
    iQbee skrev 2013-08-17 17:55:18 följande:
    Wow vad vacker den är =) är den verkligen från Jenjenhouse?
    Tack så mycket :) Och ja, den är faktiskt från JenJenHouse... Jag fick väldigt mycket klänning för lite pengar. Dock var den för stor i överdelen när den kom, så lite enklare ändringar hos skräddaren behövdes, men det känns som att jag hade blivit tvungen till det även om jag hade köpt en klänning här hemma, så det var lätt värt det.
Svar på tråden Inte traditionell brudklänning? Visa mig ;-)