• 0Carina0

Inte traditionell brudklänning? Visa mig ;-)

Vi planerar bröllop i juni 2014 och jag är ute efter en icke-traditionell brudklänning som ändå ser ut som en brudklänning... fattar ni? Jag älskar spets och lite gammaldags känsla. Men vill absolut inte ha en marängtårta, sweetheart-neckline eller puffellipuff.Ni som haft lite annorlunda klänningar, har ni möjlighet att visa bild vore jag väldigt glag. Har inte hittat min drömklänning ännu men har några favoriter (men som ändå inte känns helt 100)    

• Svar på tråden Inte traditionell brudklänning? Visa mig ;-)
  • 0Carina0

newyorkbruden skrev 2013-08-11 09:42:44 följande:Jag är tyvär världens mest otekniska människa, fattar inte hur jag lägger upp bilder:) ska lära mig... Vill trots det tipsa om en mkt vacker och lite annorlunda brudklänning, Blue By Enzoani, Elkedra. Den har jag köpt! Lycka till i ditt letande:)Ska kolla på google  

• 0Carina0

newyorkbruden skrev 2013-08-11 09:42:44 följande:Jag är tyvär världens mest otekniska människa, fattar inte hur jag lägger upp bilder:) ska lära mig... Vill trots det tipsa om en mkt vacker och lite annorlunda brudklänning, Blue By Enzoani, Elkedra. Den har jag köpt! Lycka till i ditt letande:)Åh den var jättefin  

• 0Carina0

Vad konstigt det blir när jag citerar..

• 0Carina0

Men den kommer inte med... :(

• SandraElisabet

Jag anser inte att dessa klänningar kvalar som traditionella klänningar, men de är tillräckligt vackra och "brudiga" för att kvalificera som brudklänning (tycker jag). Bilderna är från Pinterest.

Här är min nuvarande inspiration, vill så gärna ha något i någon av dessa stilar! (Favoriterna just nu är de 2 sista! Tror inte jag kommer ha en vit klänning)

Så inga bilder på mig i "min" klänning, hoppas det är ok. Jag tycker att det finns en massa fint på Etsy, plus att det finns många bra sömmerskor där som kan hjälpa dig ta fram en unik egen klänning. Lycka till!

BHLDN boho chic wedding dress | Photo by  Apryl Ann Photography

Badgley Mischka 2013 - OMG! Gimme!! -

- WOW -

!!!!

stunning!

Jessica Chastain -

gorgeous | Keep the Glamour | BeStayBeautifulele, red carpet, red carpet, dress, gown, evening, night out

• 0Carina0

SandraElisabet: Dom var jättefina

• 0Carina0

Får se om den kommer med NU då :

Svar på tråden Inte traditionell brudklänning? Visa mig ;-)