Varför är man så negativa till äktenskapet och kärleken?
Sudditjuven skrev 2013-07-22 23:55:03 följande:
Har också känt av det. För mig var det dock mer "Ska ni redan börja planera..? Tänk om det tar slut..?". Om jag trodde att det skulle ta slut så hade jag väl inte planerat bröllop öht..

Sedan är det precis som att det är "fult" att vara kär. Förut så skämdes jag nästan när jag tog in hjärtlyktor och sådär in i mitt hem för i min vänskapskrets har jag upplevt att folk tycker att det är "barnsligt", "pinsamt", "löjligt" etc...
Jag har hort 'ska ni redan borja planera' flera ganger an jag kan rakna och jag svarar alltid, 'japp! Tar ju ett tag! Dessutom bor jag inte i Sverige sa for att planera ett brollop i Sverige fran England kan ta lite tid!' Det brukar fa tyst pa dom haha! :D Men sen kommer dom andra kommentarerna, jaha ska ni gifta er i Sverige? Men det blir ju sa krangligt for dom som inte pratar svenska! (det har kommer nu fran svenskar!!!) Australiensarana och Engelsmannen har inga problem med svenskan! Dom har lart sig att Whiskey forstas av alla ;) Haha! Men syrran ska fixa lite oversattningar av talen och sa sa det ska nog ordna sig och brollopet kan va pa engelska och svenska sa det loser sig nog! :D Och manga av mina slaktingar gillar att forsoka sig pa lite Engelska anda. Nu borde jag nog tillagga att det ar mest min mor som har gett mig dom negativa kommentarerna. Varje gang jag ringer fragar hon, "har James gjort slut?" Kan ju inte annat an le! :D