Är det okej att bjuda några barn med inte alla?
Grattis till det stundande bröllopet =)Vi gifte oss för 3 veckor sen och hade barnfritt. Våra två barn var med men det har en enkel förklaring. Alla vi känner som skulle kunna passa barnen ville vi ha med på bröllopet. Vår ena son har massor av speciella behov, bland annat dropp i blodet, så endast 2 personer förutom jag och min man (och sjukhuset) kan ta hand om honom. Dessa två personer vill jag ha med på bröllopet (min mamma och en nära vän). För oss fanns inget alternativ än att ha med våra två barn, men hade de gått så hade jag fixat barnvakt till dem. De är 14 mån resp 2,5 år, så jag tycker egentilgen att de är för små för att vara med, men de satt hos några kompisar under kvällen och det gick jättebra.Min vänner gifter sig i höst och ska ha barn med på bröllopet. Hon pratade på närmare 40 barn om alla tar med sina. Ska bli spännande och se hur det bilr.Vi ville ha en vuxenfest på vårt bröllop, där gästerna kunde få vara bara vuxna och festa om de ville. Föräldrar är de året runt, så en kväll utan barn kan man unna sig.