Vi som gifter oss 2015!
Åh vilken bra grupp! Vi planerar också bröllop till 2015, vi firar 10 år tillsammans hösten 2015 så vi tänkte gifta oss på sommaren, det är på tiden nu hehe. Vi har tänkt oss en budget på ca 30 000, och stilen ska vara lite vintage. Har kollat runt på lokaler och blir galen på hur dyrt det är överallt, men vi funderar även på att hyra stooora festtält med tillhörande bord och stolar och ha festen antingen hemma (på en stor åker) eller om vi hyr någon liten festlokal och använder deras tomt (men framförallt toaletter) vid havet. Vi ska även ha en borgelig vigsel och jag vill ha en sån bröllopsbåge har jag tänkt.
Såg att ni diskuterat förlovning, vi är faktiskt förlovade två gånger. Dels en gång när vi var 16 och sen förlovade vi oss igen "på riktigt" när vi var 20, min sten lossnade dock från min ring så jag har ingen ring. Vi ska köpa nya ringar båda två och är mest inne på titan. :)
Vi har även två små barn som kommer att vara 4,5 respektive 2år när bröllopet hålls, vette tusan hur man ska lösa det bara. De ska vara med till en början, men de kan ju inte vara med hela kvällen, dels kommer de inte orka det och dels känns det inte bra att låta dem vistas i en alkoholstinn miljö. Några tips? De har jättebra och nära kontakt med sina mor och far föräldrar men de kommer ju givetvis vara med på bröllopet.