• daniiel

    Litet dilemma och svårt att bestämma oss

    Jag hade nog förklarat läget för vännerna. Berättat varför ni avbokade (att ni gärna ville låta din blivandes bror köra) och varför ni gärna vill fråga dom igen (att broderns bil inte är i presentabelt skick) . Se bara till att den bilen, vännernas, är körklar då! Om dom säger att det är okej, så hade jag valt den bilen och inte tjollrat på med något traktorsläp faktiskt.


  • daniiel
    CoG skrev 2013-07-07 20:59:03 följande:
    Oki!
    :)

    Får kanske sluta tjollra :)
    Haha ja, ta det inte fel, men det är kanske bättre att boka en bil som ni med säkerhet vet att ni kan använda utan att oroa sig över dåligt väder, hur lång tid det kommer ta att köra, att klänningen ska bli smutsig osv osv ;) Och som ni slipper lägga ner tid på att dekorera (även om det kan vara lite kul också), för ni har nog mkt att göra och tänka på ändå inför bröllopet :)
  • daniiel
    CoG skrev 2013-07-07 21:07:19 följande:
    Jag tog det inte fel.

    Jag förstår logiken och tid i massor har vi kanske inte....om det inte står ngt släp som går att göra iordning redan nu.
    Men det är ju det där med B-plan och att det tar en stund att komma fram.

    Jenkaren är ju inget märkvärdigt, men i betydligt finare skick iaf.
    Vi hade ingen märkvärdig bil heller, en Buick -52, men det var kul att slippa åka samma bil som vi åker till vardags ;)
Svar på tråden Litet dilemma och svårt att bestämma oss