• Gummenuttan

Hur lägger man in foton i t ex Visa din klänningtråden?

Haha jag lyckas inte få in bilder, har förminskat så de är riktigt små men de kommer inte med iaf.... Vad gör jag för fel??Tacksam för hjälp    

• Svar på tråden Hur lägger man in foton i t ex Visa din klänningtråden?
  • kj79

För mig har det funkat att bara trycka på "Ladda upp bild", har aldrig varit något problem vad jag minns.

• PimPim83

Det brukar inte fungera när man lägger upp från en iPad eller telefon. Jag vet att det har stulat för vissa från datorn också. Jag använder Firefox som webbläsare och för mig har det alltid fungerat om jag lägger in bilden innan jag skriver någon text och sedan bara trycker "ladda upp bild".

• Chicita

Jag har inga problem själv. Jag använde Chrome som webläsare om det kan spela någon roll.
    Det kanske kan skilja på om man loggar in direkt här eller via facebook också? (jag loggar inte in via facebook)

Men annars har PimPim helt rätt i att det brukar krångla från surfplattor och telefoner.
    Och vissa måste också lägga in bilden först innan dom skriver. 

• daniiel

Och sedan måste ju bilden vara i rätt format och inte för stor.

Jag loggar in via facebook och använder Firefox och det är extremt sällan jag har problem med bilder här öht. Jag tycker det funkar väldigt bra. Via Explorer funkar det dock inte alls.

• TheD

Jag hade det problemet ett tag men sen fungerade det igen. använder explorer ;)

Svar på tråden Hur lägger man in foton i t ex Visa din klänningtråden?