Flera fel på klänningen från kina.
Jag beställde min drömklänning från kina. se.thereone.com heter företaget. AKTA er för dom :(Jag va lite rädd innan att mina överarmar inte skulle passa i klänningen (jag är gravid och klänningen är för gravida) för företaget ändrade inte storleken på ärmarna, utan det är tänkt att nån i storlek 34 ska ha samma ärmstorlekt som nån i strl 44...Men vi beställde ändå, för blivande svärmor är duktig på att sy.Så..efter en månad exakt kom klänningen.1. Då är ärmen lite tajt, men värst är att den är konstruerad att visa axlarna, inte stanna uppe lixom. Utan glider ner hela tiden ..skit fult. å när jag väl drar upp den så som en ärm ska sitta, så syns det tydlligt att det inte är meningen att den ska sitta så, för det blir lixom veckat i tyget.2. Klänningen är super dåligt sydd under bysten, å hänger löst i bara några trådar så man ser underklänningen.3- Dom har mätt fel på nåt vis och lagt till 10 cm under bysten så klänningen är jätte vid (har även fotat detta med måttband så att dom fick se)4. Flera pärlor hänger redan löst.5. Värst av allt, klänningen saknar sitt fina släp som den hade på bilden!6. klännigen känns fel i färgen, när jag håller den bredvid ett vitt papper syns det tydligt att klänningen är vit. Inte Ivory som jag beställde..Och företaget? Dom hävdar att jag bara är tjock. (??!) och det enda fel dom erkänner är att tyget hänger under bysten, så dom frågar om jag kan sy dit det?Är så ledsen nu..fasiken att man inte hade mer pengar att lägga på en riktgig klänning direkt utan va "tvungen" att köpa en billig från kina..Ville bara skriva av mig lite :(PS har kontaktat paypal, som ev kan hjälpa till såna här gånger DS