• Berlin-a

Fotografens jättefina bilder är klara!

Hej!

Nu har vår fotograf lagt in några av de 300 bilder han tog på vårt bröllop på sin hemsida. Gå in på:

www.traudich.net/

Klicka på den första bilden och sedan på bilden med rubriken "Nina & Matthias". Vi är minst sagt jättenöjda med bilderna!

• Svar på tråden Fotografens jättefina bilder är klara!
  • Jema

Nej, jag kan inte heller se bilderna, tyvärr.

Jema

• jettis

Vi får hänga på låset i morgon bitti, Jema
    Är SÅ nyfiken på frisyren!
    /Jettis

• Jema

jettis
    Hihihi, ja det får vi göra

Jema

• Berlin-a

God morgon allihop!

Nu funkar det. Klicka på den här länken utan snedstreck:

www.traudich.net

cherlindrea:

Fotografen heter Jürgen Horn och bor här i Berlin där vi bor. Är otroligt trevlig och kan varmt rekommenderas. Han tog över 300 bilder på oss under 3 timmar (reportagestil) och av dem har vi beställt ca 270 bilder i storleken 10x15 för 50 cent styck (dvs under 5 kronor bilden), vilket jag tycker är otroligt prisvärt. Nu ska vi bara bestämma vilka foton vi vill förstora... Inte det lättaste med det urvalet. *kram*

• lilltrynet

Nu fick jag komma in och kika!!

Otroligt fina bilder!

Grattis!

• MarinaI

Synd att fotografen snålat på sitt webbhotell och inte köpt tillräckligt med nedladdningskapacitet.... Eller så har han lagt upp för stora bilder (stora = många kb).

Jag ville oxå se!
    /m

• Berlin-a

Nej, vad dumt att det inte går att se bilderna nu igen. Om jag hinner kanske jag scannar in några av bilderna själv ikväll och lägger in dem på min hemsida istället...

• Berlin-a

Glömde skriva att ni gärna får skriva vilket foto ni tycker att vi ska välja till vår bröllopsannons!

• Berlin-a

Flyttar upp tråden för nu funkar fotografens länk igen. Annars kan ni som sagt var gå in på vår yahoo-sida (länk ovan)!

• Petsi

Jag tycker foto02, eller foto08 ar finast som annons i tidningen. Men alla ar ju jattefina sa vilket ni an tar blir jattebra! Roligt det dar med att saga igenom en stock!!! Kul med traditioner!

• Petsi

foto06 ska med oxa! De tre ar mina favoriter!

• Sommar-04

Haller med Petsi om vilka som ar favoriter. De lite narmare kan kanske vara battre just till en annons. Det kan ibland ocksa vara battre att anvanda en svart vit bild om trycket kommer att vara svart vitt.

• Berlin-a

Petsi och Sommar-04:

Tack så jättemycket för era åsikter. Det är alltid kul att höra vad andra tycker och lustigt nog har ni precis samma favoriter som vi! Det lutar åt att det blir nummer 8 (foto08), även om jag annars älskar svart-vita bilder. Och i den tidningen som vi ska annonsera i kan man oxå ha färgbilder.

• Petsi

Kom ihag att du kan gora om en fargbild till svart vitt om ni verkligen vill ha en svart vit bils i tidningen.

• Berlin-a

Petsi:

Hur gör man då? Menar du att jag kan låta framkalla kortet svart-vitt eller att de på tidningen ska göra kortet svart-vitt? Jag visste inte att det gick, men om det går är det kanske något vi borde fundera på. Hoppas att du läser detta...

Svar på tråden Fotografens jättefina bilder är klara!