• Berlin-a

Fotografens jättefina bilder är klara!

Hej!

Nu har vår fotograf lagt in några av de 300 bilder han tog på vårt bröllop på sin hemsida. Gå in på:

www.traudich.net/

Klicka på den första bilden och sedan på bilden med rubriken "Nina & Matthias". Vi är minst sagt jättenöjda med bilderna!

• Svar på tråden Fotografens jättefina bilder är klara!
  • Labolina04

Jättefina bilder!!!!!

• ijkå

Ja dom bilderna skall ni vara jättenöjda med. Grattis.

• Rut

Kanonbilder! Jag skrev faktiskt ut några för att visa vår fotograf, hoppas att det inte gör något :) !

• Evangeline

GRRR....... kommer inte in på bilderna..... *nyfiken*

• lilltrynet

Samma här... den dagliga gränsen för antalet besök verkar vara överskriden...

Buuuhuuu, jag som var så nyfiken!

• Berlin-a

Vad roligt att höra att ni oxå gillar bilderna! Och det gör absolut ingenting att du har skrivit ut några för att visa er fotograf, Rut, det är bara roligt.

Vad konstigt det där med att den dagliga gränsen för antalet besök på sidan är överskriden. Något sådant har jag aldrig hört talas om. Jag ska kolla med fotografen vad som har hänt.

• Sommar-04

Jag kan inte heller oppna. Vad synd! hoppas det fungerar igen snart! Jag ar sa sugen att se for jag vet ju att ni var sa fina fran de andra bilderna!

• Petsi

Kan inte heller ga in! Vad kul att ni blev nojda med dem! Hoppas att jag kan ga in och titta snart!

• cherlindrea

Väldigt fina bilder. Vem är fotografen?

Svar på tråden Fotografens jättefina bilder är klara!