• joli2014

Festlokal i Kungälv

Hej,

Jag och min m2b vill gifta oss i vår hemkommun Kungälv nästa sommar, och därför letar jag febrilt efter en lämplig festlokal. Jag letar efter en lokal där man får lov att ta med sig mat och dryck själv (för att hålla nere kostnaderna), men tar gärna emot förslag på festlokaler där mat och dryck "ingår" (såsom restauranger).

Alla förslag mottages tacksamt!

• Svar på tråden Festlokal i Kungälv
  • Js Fästmö

Bär kommer lite olika förslag, tyvärr i en klump tackvare ipaden. Går inte att få till stycken och extra mellanslag. De jag föreslår är: Lökeberga konferenshorell, bohus-björkö o de har en hemsida som är skargardsbrollop.se,. Annars kan jag rekomendera Skräddarön för där får ni ha med egen mat också. :)

• joli2014

Tusen tack :)

Kvarnstallet har jag bara sett bilder på hemsidan, och tycker det ser lite mörkt ut? Skräddarön är jag mycket nyfiken på, jag har inte varit där själv men har hört mycket bra om det.

• Js Fästmö

Åk och besök alla som känns lite intressanta, ofta kan ju bilder vara missvisande tyvärr och det är ju synd om man väljer bort något som kunde blivit toppen! :)

• Jessica B

Vi har hyrt Yttern för vår fest, man kan ha upp till 100 gäster. Porslin och sådant finns i lokalen. maten har vi hyrt ifrån Club Evergreen, väldigt bra priser. mat för 70 pers, 10000 kr, Buffé.

• blivandebrud

Jag var på en fest en gång i Kungälv. Lokalen vi var i va superfräsch, det där med mat vet jag inte. Men lokalen hette Lets meet. Man kan googla de o hoppas på att det kommer upp något

Svar på tråden Festlokal i Kungälv