• MsChevy

Dinobridal-nån med erfarenhet av dom?

Finns det nån som vet nåt om dinobridal.com ? Är de pålitliga, bra kvalite, vetig leveranstid?
    Ni som beställt därifrån, visa gärna bild (både original o din egen) o ge en bedömning av dinobridal!

• Svar på tråden Dinobridal-nån med erfarenhet av dom?
  • Ariana

Mina bilder finns lite längre ner på samma sida som Lena533. Leveranstiden för mig var mycket bra, beställde 6/4 och fick klänningen 23/4. De var snabba på att svara på mail om än på väldigt dålig engelska. Passformen på klänningen är bra, lite tight över låren, men i övrigt sitter den nästan perfekt. Längden blev bra,men jag tog i lite i det måttet för att vara på säkra sidan. Materialet känns bra och den känns välsydd (det dåliga ljuset och kamerablixten gör den lite glansigare på bild än i verkligheten). Min klänning har en liten svagt gulaktig fläck på magen, inget som jag tror att någon kommer att se, men det stör mig, vi får se vad Dino säger. Vecken på framsidan "möter" inte vecken på baksidan om du förstår hur jag menar, det är dock inget som jag tycker märks, men det finns säkert de som inte tycker att det är acceptabelt. Bandet har en liten nyansskillnad mot resten av klänningen, vilket inte var meningen, men det har jag ändå planer på att byta till ett färgat band. Jag har inte provat orginalklänningen, bara sett den på bild, så det är lite svårt att jämföra, jag har ju dessutom gjort en del ändringar, men jag blir mer och mer nöjd för varje gång jag tittar på klänningen. Det återstår att prova en gång till för att kolla att jag faktiskt kan sitta i den, det glömde jag testa när den kom. Skrattande

• BellaBella

Har precis skickat bilder för ett prisförslag till dinobridal! Läste i kinatråden att dom flesta verkar nöjda med klänningar därifrån, svårt men man får ju chansa. 

• Lindijoo

Cindy01, 
    jättefin, har också tittat på den!  

• Cindy01

Ingen som beställt den? Skulle vilja se den live? :)

• Lakinna

Hej, Jag har beställt 2 brudklänningar av Dino och båda gånger har de varit jättebra. Fantastiskt välsydda och fina tyger. Leveranstiden har varit 2 veckor båda gånger (beställde den ena i januari och den andra i juni) Anledningen till att jag beställde två är att jag ångrade mig angående modellen på den första. Den andra är passar mig mycket bättre och den sydde de efter att jag ritat i paint på bilder av den första. Det är svårt/ nervöst att veta om de verkligen förstått vad man vill ha när man gör egna ändringar eftersom de inte är så bra på engelska, men de hade förstått precis och jag fick en fantastisk klänning. Hoppas det går lika bra för dig! Lycka till!

• Lindijoo
    Lakinna skrev 2013-07-26 22:09:38 följande:
    Hej, Jag har beställt 2 brudklänningar av Dino och båda gånger har de varit jättebra. Fantastiskt välsydda och fina tyger. Leveranstiden har varit 2 veckor båda gånger (beställde den ena i januari och den andra i juni) Anledningen till att jag beställde två är att jag ångrade mig angående modellen på den första. Den andra är passar mig mycket bättre och den sydde de efter att jag ritat i paint på bilder av den första. Det är svårt/ nervöst att veta om de verkligen förstått vad man vill ha när man gör egna ändringar eftersom de inte är så bra på engelska, men de hade förstått precis och jag fick en fantastisk klänning. Hoppas det går lika bra för dig! Lycka till!
    Vill du visa din sista klänning?
  • Lindijoo
    Lakinna skrev 2013-07-26 22:45:35 följande:
    Ja, efter bröllopet den 10 aug
Svar på tråden Dinobridal-nån med erfarenhet av dom?