• Sara1991

Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)

Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)

• Svar på tråden Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
  • Marisol330

Jo kanske, men tänkte ha den stående i en glaskupa för att den itne ska bli dammig... men får ha den i en kort vas kanske eller ett litet glas som stöd kanske! 

• Sara1991
    Marisol330 skrev 2013-07-26 13:55:02 följande:
    Jo kanske, men tänkte ha den stående i en glaskupa för att den itne ska bli dammig... men får ha den i en kort vas kanske eller ett litet glas som stöd kanske!
    Ja de kanske är de enklaste . Har aldrig sätt något liknande det som du beskriver att du vill ha tidigare , kanske går att bygga nåt liknande i sådanafall . Men jag skulle köra på en vas för enkelhetens skull :)
  • Grundell

Någon som vet vad rosorna Memory lane och Sweet avalanche kostar styck???

• Sara1991
    Grundell skrev 2013-07-29 15:40:19 följande:
    Någon som vet vad rosorna Memory lane och Sweet avalanche kostar styck???

Hej :) Det är som sagt väldigt svårt att ge ett korrekt pris eftersom priserna varierar så mycket mellan butikerna. Så för att få ett korrekt pris som gäller i den regionen du bor så tycker jag du ska ringa till en butik där du bor :) Här i Stockholm där jag jobbar så ligger dessa rosor på ca 40-45 :-

:)

• Grundell

Sara1991: 40-45 kr st...VA???? jag pratade med dem jag skall beställa blommorna ifrån och jag får betala 17 kr st

• Grundell

• Tessa

Hej Sara1991, vilken superbra tråd det här är! Solig