• sansun

ÄNTLIGEN har jag bestämt klänning!

Detta är modellen för min klänning, kommer att bli lite små ändringar men ett hum om hur det blir.  (Hoppas att man får "låna" deras bild nu utan att det händer något :-/ )
    Då var det bara resten kvar då.... underkläder & skor.... 
    Kan man ha dessa till?

Eller de här?

• Svar på tråden ÄNTLIGEN har jag bestämt klänning!
  • daniiel

Givetvis kan du ha båda paren skor till klänningen :) Jag skulle ha valt dom svarta, dels för att det ofta blir en snygg brytning till en vit klänning och ska klänningen ha svarta detaljer, så kan det vara fint att plocka upp det. Men också för att jag personligen aldrig har användning för vita skor och dom svarta skulle då att ha kvar i garderoben och använda igen och igen :) Där är man ju olika, vissa tycker inte att det gör något om dom bara blir använda en dag, andra använder ju vita skor :)

• annapia

Mycket vacker klänning. Jag skulle valt svarta skor. Då syns både detaljerna på klänningen bättre och även skorna. Väldigt läckert.

Vita skor gör att fötterna ser större ut, sedan är frågan om man önskar det eller vill undvika det, men det var bara en passus.

• Papillon

Häftig klänning! Jag skulle definitivt välja de vita skorna till. Svarta skor blir lite distraherande tror jag och det är synd när nu klänningen är så snygg!

Svar på tråden ÄNTLIGEN har jag bestämt klänning!