• daniiel

Sjöjungfru - vilken är finast?

Har man en tråkig fredagkväll, så har man ;) Bara för skojs skull..

Vilken av dessa klänningar tycker du är finast?

Utgå från hur dom ser ut på bilderna, exakt hur dom ser ut, färg, dekorationer osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-26 21:39

Större bilder på klänningarna finns i ett inlägg längre ner, inlägg #6 närmare bestämt :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sjöjungfru - vilken är finast?
  • daniiel
    TheD skrev 2013-04-26 21:44:29 följande:

Hm.... jag ändrar mig nog lite. 6:an tar 4:ans plats men 8:an blev ännu snyggare.

Nu blir det nyaste Big Bang, The Amazing Race och sen jobb¨. Trevlig kväll!

Hihi jag såg det när jag åt middag i min ensamhet :P Ha så kul på jobbet! :)
  • Fioona

Hm, nu när jag såg bilderna lite större var inte fyran min favorit längre, utan snarare 7:an eller 8:an.

Nej, jag borde inte ens titta på klänningar förrän efter jag är gift. För nu har jag min klänning hemma och jag vill inte hitta någon annan som är "bättre"! Ja, du vet säkert vad jag menar! :P

• daniiel
    Fioona skrev 2013-04-26 22:31:41 följande:
    Hm, nu när jag såg bilderna lite större var inte fyran min favorit längre, utan snarare 7:an eller 8:an.

Nej, jag borde inte ens titta på klänningar förrän efter jag är gift. För nu har jag min klänning hemma och jag vill inte hitta någon annan som är "bättre"! Ja, du vet säkert vad jag menar! :P
    Haha ja, jag vet precis vad du menar :P Jag gillar nr.7, 7an är på andraplats för mig, efter 2an :)
  • stormhelen

Min röst gav jag till 4:an, men jag skulle även vilja lägga röster på 8:an och 9:an.

Tycker dom tre är super fina.

1:an gillar jag inte då det svarta kändes lite malplacerat. Det kan vara snyggt med svart på klänningen, men på just denna tycker jag inte attt det funkade.

2:an och 7:an tycker jag inte om alls då det är alldeles för mycket fluff där nere. (7:an var värre än 2:an då den även har en stor blomma mitt i allt fluff).

3:an och 5:an tycker jag är vackra, men jag gillar dem inte riktigt lika mycket som min topp tre (4:an, 8:an och 9:an).

6:an gillar jag inte tyget på, den kändes lite "billig" på nått sätt. Den ser ut som att man tagit ner en gardin eller tagit en duk som man sytt en klänning av. Den hamnar nog längst ner på listan.

• lurigmumin

Jag som älskar sjöjungfrumodeller kan inte ens rösta! De jag inte tycker om är nr3, 5 och 6. vidden kommer för långt ner och sen gillade jag inte tyget på 6:an. 2an tycker jag är superfin och lika så den sista! Kan däremot inte bestämma mig för vad jag tycker om ettan...

• malli716

Åh, jag har så svårt för sjöjunfrumodellen på klänningar. Jag tycker verkligen inte att de är snygga. Ta bild nummer fyra tillexempel, den ser ut som en helt underbar a-linjeformad klänning och så blev den helt felsydd... Är de inte dessutom jättesvåra att gå i? :D Det ser ju ut som om man bara kan ta jättesmå, trippande steg =)=)=)

• Jag han

4 & 9!Kan inte välja... :) Så vackra! 

Svar på tråden Sjöjungfru - vilken är finast?