• daniiel

Sjöjungfru - vilken är finast?

Har man en tråkig fredagkväll, så har man ;) Bara för skojs skull..

Vilken av dessa klänningar tycker du är finast?

Utgå från hur dom ser ut på bilderna, exakt hur dom ser ut, färg, dekorationer osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-26 21:39

Större bilder på klänningarna finns i ett inlägg längre ner, inlägg #6 närmare bestämt :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sjöjungfru - vilken är finast?
  • TheD

Jag tänkte fråga om du har det tråkigt ;)

Eh, jag skulle vilja ha närbilder på vissa men ska försöka komma fram till ett svar. Personligen gillar jag inte den modellen men ska försöka...

Klänning 4,8 & 9 leder men sen kan jag inte bestämma mig haha

• daniiel

Haha ja, extremt tråkigt! Inget bra på tv, maken och dottern är borta. Tänkte läsa en bok, men efter en sida gav jag upp :P

Ja, tyvärr blev bilderna lite små och det går ju inte klicka på dom, så dom förstoras heller här på BT. Det är synd, för vissa av klänningarna gör sig bättre på lite större bilder. Tex klänning nr.6, otroligt vackert tyg på den tycker jag, vilket inte syns här på bilden.

• TheD

Det är mycket möjligt men av det jag ser på lilla bilden så nej... ;) sen tycker jag att modellens vänstra arm går att huffa och puffa på och sen går den av ;)

• daniiel
    TheD skrev 2013-04-26 21:34:22 följande:

Det är mycket möjligt men av det jag ser på lilla bilden så nej... ;) sen tycker jag att modellens vänstra arm går att huffa och puffa på och sen går den av ;)

Ja, dom är ju smala som det är och sedan retuscherade till tusen på det också.
  • BellaBella

2:an är riktig snygg! Fast vit då och utan band i midjan Fast jag röstade på fyran, en det är helt klart 2 och 4!

• TheD

Hm.... jag ändrar mig nog lite. 6:an tar 4:ans plats men 8:an blev ännu snyggare.

Nu blir det nyaste Big Bang, The Amazing Race och sen jobb¨. Trevlig kväll!

• daniiel
    BellaBella skrev 2013-04-26 21:42:22 följande:
    2:an är riktig snygg! Fast vit då och utan band i midjan Fast jag röstade på fyran, en det är helt klart 2 och 4!
    Haha men det är ju så man inte får tänka, fy fy! ;) Man ska enbart utgå från bilderna, så som klänningarna ser ut där, exakt så! :P
Svar på tråden Sjöjungfru - vilken är finast?