annapia skrev 2013-04-10 06:45:58 följande:
Vilka vackra ringar amerika. Så enkla, gedigna och klassiska, men ändå mer ovanliga och personliga då ni valt titan. Vad har du tänkt dig för vigselring till?
Tack

hade tänkt vitguld m tre diamanter (en för varje "man" i mitt liv: mina två söner och min man) men så ramlade jag över en ring på
etsy.com som jag fastnade för. Den är i palladium m tre diamanter varav två av dem sitter mer tätt ihop (mina söner) än den tredje (min man). Så jag tror att det blir den!
Jag måste ha en ganska smal ring då jag som sagt har korta fingrar och förlovningsringen är 6 mm redan... Vigselringen får vara max 1,5 mm bred.
Jag tycker egentligen rak skena är snyggare men det funkar inte alls med mina fingrar, går emot knogarna hela tiden på ett obekvämt sätt.
(Sorry, inte meningen att kapa tråden! Men till TS vill jag bara säga att vi är supernöjda m våra titanringar!
titanringar.com har ju fantastiskt vackra ringar. Eg enda anledningen till att inte vi beställde därifrån var att vi hade lite tidspress så vi inte kunde vänta vänta...)