• daniiel

    Rädd jag kommer ångra mig

    Tänk om ni ändrar er och ställer till med fest istället och sedan ångrar det? Det finns ju aldrig någon garanti för att ni inte kommer ångra er, oavsett hur ni väljer. Försök lita på magkänslan.

    Vi velade fram och tillbaka mellan många olika alternativ innan vi tillslut bestämde oss. Nu, efteråt, har vi båda insett att vi gick ganska mkt på vad människor runt om oss ville och förväntade sig, tex våra familjer och närmsta vänner. Vi tappade bort vad vi ursprungligen ville på vägen och det kan vi faktiskt ångra lite i efterhand, även om vi överlag hade en bra bröllopsdag.

    Precis som Chicita säger, så kan ni ha en fest/middag till er första bröllopsdag om det skulle kännas som att ni ändå vill ha en fest. Ni kan också planera in en fest en/ett par veckor efter bröllopet redan. Det är ju svårare att ta igen en bröllopsdag på tu man hand, om ni istället skulle välja att ha en fest då.

    Försök att komma ihåg varför ni valde att ha er bröllopsdag på tu man hand från första början, för någon anledning måste det ju ha funnits :)


Svar på tråden Rädd jag kommer ångra mig