Inlägg från: Grodprinsens brud |Visa alla inlägg
  • Grodprinsens brud

    Gemensamma mingellekar Ja eller Nej?

    Precis som rubriken lyder! Jag tycker att jag ser frågan om detta ganska ofta här på forumet och svaren är oftast lika.. Nu tar vi reda på det en gång för alla hur många det är som verkligen gillar eller ogillar dessa lekar och uppdrag..


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gemensamma mingellekar Ja eller Nej?
  • Grodprinsens brud

    Kan det helt enkelt vara så att det är många som inte kan med att säga att de egentligen inte tycker om att leka utan håller minen och bara gör det? Jag tror att många som deltar i vissa lekar till och med mår riktigt dåligt ibland men de skulle aldrig drömma om att säga det högt inför alla andra. Det ska bli spännande att se vad resultatet blir här! Vi kanske förändra bröllopssverige Skrattande


  • Grodprinsens brud

    Av dessa svar att döma kommer vi hålla det till olika valfria quizar och liknande i festhäftet och säga åt värdparet att inte dra fram någon gammal lek ur gömmorna... 

    Vad har ni råkat ut för för lekar? Jag har bl.a. träffat på följande:


    Ett stort lakan hängs över festens alla män med hål för munnen så ska bruden pussa alla och lista ut vem maken är. (Även känna på armen/vaden har förkommit) Alla festens män får ett par damstrumpbyxor och förväntas klä av sig byxorna inför alla och byta om! (hemskt för de som inte gillar sådant) Alla festdeltagare ska ställa sig i en lång rad och trä en tråd rakt genom sina kläder upp och ner tills alla sitter ihop.. (Ingen hit för de med tighta klänningar) 
Svar på tråden Gemensamma mingellekar Ja eller Nej?