• dellelgarin

Hur många klänningar har du köpt?

Sitter här och har just beställt en till klänning 2 månader kvar till bröllopet, jag som trodde jag hittat rätt men så verkar inte vara fallet. Det är min tredje klänning om vi räknar bort den som jag sände åter med vändande post, så hemma har jag alltså snart tre klänningar.
    Hur många klänningar köpte du innan själva bröllopet stod?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många klänningar har du köpt?
  • afturelding

Annat, jag har inte köpt någon. Har dock köpt tyger en gång.

Eftersom att det är jag själv som utfört arbetet från idéskiss till nästan färdig klänning så kan jag inte vara mer än nöjd med min klänning. Nu ska den bara bli klar.

• HubbaBubba

3 stycken, men en passade inte så den ska säljas. 2 är Kinaklänningar och en är från Milagro(vigselklänningen) Glad

• SingingFantacia

Min bror köpte två till mig i London sen har jag valt den ena och solde den andra.
    Sen har jag en kort vit spetsklänning i garderoben som jag aldrig använt som jag kan byta till på kvällen om jag inte klarar av att dansa i den riktiga bröllopsklänningen. 

• Tooie

Jag har köpt en och tänker bara ha en... kärlek vid första ögonkastet. När jag bär den ska jag njuta varedan minut :D

• Chicita

Jag valde1 som alternativ.
    Jag sydde den ju själv. Men jag sydde ju bara en Flört 

Eler tja jag sydde ju näbbklänningarna och flera andra också. Men bara 1 brudklänning alltså Tungan ute

• Vicke01

Första klänningen köpte jag via internet för nästan ett år sedan. När den kom visade det sig att den inte alls passade min kroppsform. Blev lite modstulen och köpte en "vanlig" klänning att ha i stället. Kände efter några månader att den inte var speciell nog, vill ju att det ska märkas att bröllopsdagen är speciell. Köpte ytterligare en via internet men vet inte om den är helt rätt...den är kanonfin och den passar bra men jag känner mig lite obekväm i den. Kan bero på att jag aldrig går i sådana klänningar annars. Bestämde mig för att beställa klänning nr 4 som en kompromiss mellan klänning nr 2 och 3. Finare än en vardagsklänning men enklare än värsta festblåsan Även sista klänningen är beställd via internet och eftersom jag inte fått den än så vet jag inte hur resultatet blir...men jag har ju alltid klänning nr 3 om jag inte blir nöjd med nr 4. Och jag som egentligen är helt ointresserad av kläder

• PimPim83

Jag har köpt en klänning, men har beställt en till nu. Jag kommer dock bara använda en klänning på vår bröllopsdag. Den som jag väljer att inte använda tänkte jag försöka sälja.

Svar på tråden Hur många klänningar har du köpt?