• suss18

Kina klänning beställd, men.....

Hej!

Jag är ny här och undrar om ni kan hjälpa mig.
    För en vecka sedan beställde jag en bröllopsklänning¨på "balfestklanningar.com"
    http://www.balfestklanningar.com/skiktad-kort-brudklanning-axelbandslos-korta-brollopsklanningar
    Jag har inte hört någonting ifrån dem. Har mailat två ggr men inte fått ngt svar.... Börjar bli lite nervös.
    Har ni några erfarenheter av detta Kina företaget??

Valde en kort klänning då jag och min blivande man varit gifta tidigare. Nu ska vi åka till New York och gifta oss i Svenska kyrkan!!
    Håller tummarna att klänningen kommer i tid;)
    Gifter oss om en månad:)

Tack för alla synpunkter och tips!!

• Svar på tråden Kina klänning beställd, men.....
  • Anneli850

Hej! Jag har beställt från samma sida. Jag är ganska säker på att det är bluffsida,
    vågar inte tro att jag kommer få hem min.

Skulle nog tipsa dig om att försöka få tag i en annan klänning, så att du har en plan b
    eftersom du ska gifta dig så snart.
    Lycka till

• suss18

Nä, ush säg inte det...!! När beställde du därifr

• suss18

Gick lite för fort.... När beställde du där ifrån och varför känner du så? Har du heller inte hört ngt därifrån?? Fan- nu kanske det är dags för plan B....

• SandraElisabet

Måste bara fråga: betalade du med paypal eller liknande? Låter ju konstigt att de inte hört av sig, de "ser" ju ganska seriösa ut vid första anblick...

• SandraElisabet

Vill bara tillägga att med "seriös" så menar jag att de lagt ner en del jobb på hemsidan i alla fall. Du kan säkert kontakat polisen eller någon myndighet och höra om det finns anmälningar mot företaget. Lycka till!! Himla tråkigt när det krånglar på det sättet! :(

• suss18

Jag betalade via pay-pal... Då hoppas man att det är seriöst!! Som du säger ser det ju seriöst ut på sidan.... Börjar liksom bli nervös nu.... Inte många dagar kvar!!

• ThereseV

Om du betalat med paypal så är det väl relativt lätt att få tillbaka pengarna? Jag köpte något på ebay förut som aldrig dök upp och säljaren inte gick att få tag på och då var det bara att maila paypal, förklara läget och så skötte dom all kontakt med säljaren (i vårat fall svarade säljaren aldrig dom heller, så pengarna sattes tillbaks på vårat konto) 

• suss18

Kanske dags att höra av sig till dem då! Tack för rådet:)

• SandraElisabet
    suss18 skrev 2013-03-22 19:04:49 följande:
    Kanske dags att höra av sig till dem då! Tack för rådet:)
    Ja, det tycker jag! :) Det är ju sådant som är fördelen med med Paypal.
  • suss18

Var ska man beställa ifrån nu då- där man kan lita på att man får produkten och snabbt.....!!

Svar på tråden Kina klänning beställd, men.....