• Csve

bildtråd- 3 ringar

Har alltid haft känslan av att jag vill ha tre ringar.
    Den första-förlovningsring, den andra som han friar med, och den tredje jag får vid vigseln.

Hur har ni det?

Har sålänge endast en förlovningsring, rödguld 5-6 mm bred och svagt rundade kanter och letar nu inspiration till hur det kommer se ut med tre ringar.

Visa era ringar här, ligger det nån speciell historia bakom just de ringarna?

• Svar på tråden bildtråd- 3 ringar
  • PimPim83
    Tokig skrev 2013-03-27 08:42:32 följande:
    Här är mina ringar.

Förlovningsringen och morgongåvan är tillverkade hos Guldsmedjan T. Snarberg medan min underbara vigselring är tillverkad av Michael O'Dwyer (odwyer.se/).    

Jättefina! Skrattande
  • FruForsmark
    Tokig skrev 2013-03-27 08:42:32 följande:
    Här är mina ringar.

Förlovningsringen och morgongåvan är tillverkade hos Guldsmedjan T. Snarberg medan min underbara vigselring är tillverkad av Michael O'Dwyer (odwyer.se/).

Jättenygg kombo! Vackert!
  • 20140222

Jag älskar denna tråden! Jag har bestämmt mig för att ha 3 ringar med. Puffar för denna tråden. Puff! Puff!

• Jessa

Häromveckan var vi och beställde mina två ringar så totalt blir det nu tre. Känns kanon Lägger ut bild så fort de är på fingret - måste tyvärr vänta till juli ...

• Csve

Jag som varit fastbesluten om att vi ska fortsätta ha rödguld är nu osäker.. Jag är inte alls kunnig på sånt här, silver, vitguld och diverse andra stålringar ser väl typ likadana ut?

• brud

Mitt orginal-set består egentligen bara av den yttersta (vigselring) och den innersta (förlovningsring) ringen. Men ibland bär jag dem tillsammans med en helallians i mitten. Jag tycker egentligen att förlovningsringen är lite för bred men vet inte vad jag ska göra åt det. Min vigselring gör sig dessutom egentligen bäst ensam, men tycker det är lite tråkigt ibland att bara ha en ring!

• NilsKpyssling

Brud,

väldigt snygga ringar, jag drömmer om en helallians *dregel*.. Bara så du vet så är det inga problem för en guldsmed att göra din förlovningsring smalare om du skulle vilja det Glad

Svar på tråden bildtråd- 3 ringar