• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • confuzed86
    diaboli skrev 2013-04-20 14:11:32 följande:

grattis till viktminskningen! måste kännas underbart att ha tappat så mycket! Jag har tappat 11kg men hoppas på 8-10kg till innan "the day" :)
  • daniiel
    diaboli skrev 2013-04-20 14:11:32 följande:
    Oj, shit, har du tappat så mkt på en månad? Grattis! Hoppas du får klänningen såld, den är ju jättefin :) Har du hittat någon annan klänning?
  • diaboli
    daniiel skrev 2013-04-20 18:54:31 följande:
    Oj, shit, har du tappat så mkt på en månad? Grattis! Hoppas du får klänningen såld, den är ju jättefin :) Har du hittat någon annan klänning?
    Nej jag har hållt på ca 15 veckor. men jag beställde från jenjenhouse ganska tidigt ( fick hem den i mars). då var den redan lite stor men efter det har jag gått ner ännu mer så nu sitter den jätte illa. och det var dyrare än jag trodde att sy in. så då tänkte jag att om jag säljer denna för samma pris så måttbeställer jag bara en ny =) Tack! Det är aspeppande när man ser att man minskar. Anväder mobilappen shapeupclub endast. har tagit powerwalks varjedag ( minst en timme) och tränat endast 8 gånger. 
  • fayefaye
    diaboli skrev 2013-04-20 19:01:20 följande:
    Nej jag har hållt på ca 15 veckor. men jag beställde från jenjenhouse ganska tidigt ( fick hem den i mars). då var den redan lite stor men efter det har jag gått ner ännu mer så nu sitter den jätte illa. och det var dyrare än jag trodde att sy in. så då tänkte jag att om jag säljer denna för samma pris så måttbeställer jag bara en ny =) Tack! Det är aspeppande när man ser att man minskar. Anväder mobilappen shapeupclub endast. har tagit powerwalks varjedag ( minst en timme) och tränat endast 8 gånger. 
    Använder också den appen och är jättenöjd! Ska prova min klänning hos sömmerskan på fredag så då ska jag försöka ta lite kort. Ska bli så spännande!
  • 20 juli 2013
    Anaa skrev 2013-04-17 15:28:11 följande:
    Har lagt upp i en annan tråd, men kan lägga upp här med:)
    Här är min klänning i storlek 14.

Ahhhh, vilken vacker klanning. Den ar helt sagolik! Grattis
  • fayefaye

Var hos sömmerskan och fick prova min nästan färdiga klänning idag. Så himla nöjd! Skrattande Med 13kg mindre efter 7 månaders kämpande och en grym korsett kände jag mig jättefin. Jag är typ en storlek 42 nu.

• confuzed86

Jättefin!! Och grattis!! Klänningen sitter som en smäck!

• stormhelen
    fayefaye skrev 2013-04-29 01:44:31 följande:
    Var hos sömmerskan och fick prova min nästan färdiga klänning idag. Så himla nöjd! Skrattande Med 13kg mindre efter 7 månaders kämpande och en grym korsett kände jag mig jättefin. Jag är typ en storlek 42 nu.

Bra jobbat med din otrolit stora viktminskning! =D

Du är jätte fin i din klänning, den sitter hur bra som helst, och du får en jätte fin figur i den.

• Annica70

Jättefin ju..

ska hämta min klänning idag ..spännande

• pamjofre

Värkligen super vacker klänning!!

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar