• Anonym (längtar)

Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

Hur går det för er andra med planeringen?

Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

• Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • militärfrun

Nu har vi bokat plats för vigsel och fest till den 11 juni. Det kommer bli på en ö, vigseln sker på en äng där gästerna sitter på höbalar. Middagen och festen blir i en lada. Det blir nog supermysigt! :) klänningen har jag fått hem och gästlistan är typ klar. Så nu är det typ bara frisör och blommor kvar :)

• Strassbruden2016

Vi kommer ha mat från catering firma som har med sig kockar o serveringspersonal. Blir pilgrimsmussla o rotfrukter. Helstekt hjort med potatisbakelse,potatis o palsternacks puré o rödvinsås o rödlöksmarmelad. Efterrätt ska min kompis laga.vet ej vad det blir. Sen tårta med äpple kanel o lingonfyllning o spettkaka.

• madmoxxi1177

OMG jag köpte precis klänning... Hoppas på det bästa!! :D

• Strassbruden2016
    madmoxxi1177 skrev 2015-09-12 21:02:31 följande:

OMG jag köpte precis klänning... Hoppas på det bästa!! :D

Vad blev det för någon?
  • madmoxxi1177
    Strassbruden2016 skrev 2015-09-12 22:08:05 följande:
    Vad blev det för någon?
    en tealenth me 50 tals inspiration :) lightinthebox :)
  • ampe
    VanKa16 skrev 2015-09-06 11:17:02 följande:

Hej alla bride to be 2016!

Vi gifter oss i juli i Kroatien och äntligen börjar de stora sakerna att falla på plats. Stället är bokat för både vigsel & fest. Vi har skickat ut inbjudningarna, längtar så till den stora dagen, 

Finns det fler utomlandsbrudar?

/ VK

Vi gifter oss i Turkiet nästa sommar. Kom därifrån igår efter en veckas rekande och menyplanering osv. Vi kommer skicka ut inbjudningarna denna vecka då vi vill att alla ska få en ordentlig chans att planera o boka resa i tid.
  • Joz

Oj vad mycket ni hunnit, vi har fixat lokal och datum, 18/6 16
    nu får jag lite panik..

• Emelie88

Vi ska ha buffé :) grillbuffe! Vi är sånna människor som grillar året runt och grillar ofta så det kändes som oss att ha grillat på vårt bröllop :)

• ampe

Vi kommer först ha mezebuffé till förrätt och sen grillbuffé till huvudrätt! Sen frukt och tårta. För oss var det perfekt då alla kan äta något o även barnen kan äta det de vill!

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)