• spagittacarin

    bröllopsfesten vid havet på Österlen

    Hej


    Vi har precis fått vår drömlokal för vår bröllopsfest avbokad. Vi skulle ha varit i Kafferosteriet vid Löderup men de avbokade med motiveringen att de inte ville hålla bröllop under högsäsongen, trots att vi haft en preliminärbokning sedan före jul. Känns helt opålitliga tycker jag.


    Nåväl - här verkar ju finnas en orkan av goda idéer så jag tänkte fråga om någon har tips på en liknande lokal på Österlen, gärna nära havet? Vi behöver ha en lokal för ca 45 personer och det måste finnas ett visst mått av hotellboende i anslutning då min pappa är gammal och behöver kunna vila ibland.


    Jag är JÄTTETACKSAM för alla tips. Det känns så svårt att hitta något som ersätter vår dröm.

  • Svar på tråden bröllopsfesten vid havet på Österlen
  • spagittacarin

    Vi bor i Stockholm så vi letar mest efter ställen där man kan erbjuda hela paketet. Vi försöker hitta något i mellanstorlek, slott känns ju så himla stort och blir i regel dyrt. Vissa saker kan man nog fixa själv (t.ex. bröllopstårta) men på det stora hela har vi inte så mycket möjlighet att ordna något själv. Sedan ligger kyrkan i Blentarp så det gör ju avståndet lite viktigt.


    Yavanna - hur gör jag för att skicka ett pm?

Svar på tråden bröllopsfesten vid havet på Österlen