Nån med bra koll på underkjolar?
Hej! Jag har beställt en måttsydd klänning från milanoo.com. Glömde dock att beställa underkjol! Jag undrar nu om nån som har lite koll kan hjälpa mig med vilken typ av underkjol jag bör ha.
Min klänning
Hej! Jag har beställt en måttsydd klänning från milanoo.com. Glömde dock att beställa underkjol! Jag undrar nu om nån som har lite koll kan hjälpa mig med vilken typ av underkjol jag bör ha.
Min klänning
Jättefin klänning :)
Det beror lite på. Har du släp på klänningen? Ska du hänga upp släpet under tex middag/fest sedan? Vill du ha med ringar eller utan?
Det finns ju lite olika modeller och varianter att välja mellan :)
Den här har släp, vilket gör att en klänning med släp får ett fint lyft. Den kan man ju dock inte ha om man senare tänkt hänga upp släpet. Då kan man ta av underkjolen och vara utan eller byta till en annan.
www.lightinthebox.com/Nylon---Tulle-Floor-length-Wedding-Petticoat--2000-_p67706.html
Det här är med ringar. Hur många ringar beror på vilken vidd man vill ha. Ju fler ringar, desto svårare och obekvämare blir det dock att sitta i klänningen.
www.lightinthebox.com/Nylon---Tulle-Floor-length-Wedding-Petticoats--1082-8805-_p165646.html
www.lightinthebox.com/Nylon---Tulle-Floor-length-Wedding-Petticoats--0061-2-_p155988.html
Sedan finns det utan ringar och ju fler lager, desto mer vidd ger underkjolen.
www.lightinthebox.com/Nylon---Net-Floor-length-Wedding-Petticoats--0061-18-_p166181.html
www.lightinthebox.com/Nylon---Net-Floor-length-Wedding-Petticoats--0061-20-_p166182.html