• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken klänning är finast? Rösta!
  • Chicita

Vadnudå? Ska du ha en ny klänning att förnya löftena i eller något FörvånadFlört

Jag har olika "problem" och "favoritsaker" med alla.
    Så jag spaltar upp dom istället

1:  Den är egentligen "för mycket" för min smak. Men den ser lätt och luftig ut och romantisk och om det inte var för den där stora blaffan på magen så skulle det nog vara favoriten av dessa 4 Flört 

2:  Jag har alltid haft lite problem med den där typen av drapering, jag tycker att det ser ut som att draperingen har "lossnat". Man tråcklar en drapering på plats först och sen fäster man den när man fått alla veck som man vill ha.
    Och här ser det ut som att tråckeltråden har gått av och att draperingen har börjat åka ner. Men jag gillar överdelen och tycker att rosorna på axeln är fina faktiskt... Glad 

3: Klassisk, tidlös, vacker...
    Enda funderingen är hur det översta lagret tyg ser ut efter att ha släpats runt på golv och mark efter några timmar. Är det fortfarande helt och snyggt då? Det skulle kunna hålla bättre om den undre klänningen gick lika långt ut (eller tja det översta lagret kanske kan sticka ut några cm i alla fall).

4: Jättesnygg framifrån, men bakifrån gillar jag inte draperingen som blir över rumpan, alltså den sista "uppvikta kanten" som är ovanför brodyren.

Om jag ska välja en så blir det nr 3. Men det finns bra och dåliga saker med alla för mig alltså  

• daniiel

Haha man vet aldrig ;) Nej, förnya löften ska vi inte göra, än på ett par år åtminstone. Nu är jag mest nyfiken, plus att jag har en vän som gärna ville ha åsikter om just dessa fyra, så jag hjälper till :)

Själv tycker jag ungefär ganska exakt som du Chicita om alla fyra klänningarna. Min personliga favorit är dock den första klänningen, men så är jag ju väldigt svag för volanger och fluff också :)

Svar på tråden Vilken klänning är finast? Rösta!