• Emmalinnea

Lilly klänning! Hjälp snabbt!

Mina mått:
    byst87
    midja:71
    höft:93

www.lilly.dk/Default.aspx

Vilken storlek ska jag välja jag har hört att lillys klänningar är lite stora i storleken. Hjälpmig!

• Svar på tråden Lilly klänning! Hjälp snabbt!
  • drömmer

KUL med en till som väntar på Lillyklänning!!! Skrattande
    Jag har ungefär samma mått men slog till på en 34...mest för att den klänningen inte fanns kvar i 36 . Ikväll är det en vecka sen jag beställde så hoppas den kommer nästa vecka .

Ska gå ner ett par kg, men passar den inte får jag skicka tillbaka och ta en annan i 36. Tänkte som så att jag brukar ha 34 i byxor och över byst (som jag knappt har) och midja (som aldrig kommer bli som innan efter 2 gull) brukar jag ha 36 så jag hoppas det kan hjälpas med snörningen. Så nyfiken på när den kommer!!

Lycka till nu! Tror alldeles säkert att 36 blir kanon, hade vart lite tryggare jag med med den storleken, men då får jag ta b-planen på klänning ;).

• drömmer
    Emmalinnea skrev 2013-01-11 14:39:37 följande:
    Style no. 08-3132-CR-34 i deras outlet :) 
    Åh så glömde jag ju.... SUPERFIN klänning du valt!! Skäms
  • Aniara4
    Emmalinnea skrev 2013-01-11 14:21:52 följande:
    Ringde till dom i stockholm som sa att dom inte hade något med den hemsidan att göra då får man ringa Danmark... Konstigt att deras nummer står där då...påpekade det också..
    Men vad konstigt! Det står ju att man kan ringa till dem om man är i tvivel! Hoppas de gör något åt informationen på sidan om den inte stämmer.

Jag mailade en del med kundtjänst när jag köpte en klänning från hemsidan (som jag sen skickade tillbaka), det var inga problem med språket, men jag vet inte om jag hade förstått lika mycket över telefon. Danskar har en tendens att inte uttala hela orden... Obestämd
  • daniiel

Lillys klänningar brukar ju vara generösa i storlekarna, men jag tror nog att med dina mått och med snörning i ryggen, så ska nog en strl 36 bli bra :) Väldigt fin klänning!

• Emmalinnea

Ja jag hoppas att denna klänningen blir bra :) Längtar tills den kommer!
    Jag mailade dom också och det vara bra att skick tillbaka om den inte passar och sen fick jag skriva in mina mått så skulle dom dubbelkolla så den verkligen passar till mig:)

Det ända som inet blev som det skulle varju att den skulle varti ivory men jag passar i båda så det får väl bli bra ändå :)

4 gången gilt... 3 kinaklänningar har jag fått sälja igen och nu blev jag trött påt så jag blev superglad när jag såg att lilly hade rea ! 8 juni är det bröllop så jag hoppas verkligen att jag slipper leta mera :)

• Emmalinnea

Dessa skorna harjag köptockså får seom dom passar till :) dom ärsnyggarei verkligheten 10cm klack på
  • Lakinna
    Emmalinnea skrev 2013-01-11 15:27:55 följande:

Dessa skorna harjag köptockså får seom dom passar till :) dom ärsnyggarei verkligheten 10cm klack på
    Wow vilka fina skor! Var har du köpt dem och var de längesen?
  • Emmalinnea
    Lakinna skrev 2013-01-11 16:10:58 följande:
    Wow vilka fina skor! Var har du köpt dem och var de längesen?
    på deichmann dom finns kvar :) 229 tror jag dom kostade :) finns utan hål där fram också. finns i sliver,röd och svart också med glitter alltså 
  • PimPim83

Jag beställde min klänning från Lilly 30 december och 8 januari fick jag en avi om att den hade kommit, och då var det ändå nyårshelg och allt emellan. Så klänningarna från Lilly verkar levereras snabbt. :)

Jättefin klänning du beställt förresten.Glad Jag har bilder på "min" på min blogg, dock utan underkjol.

• Emmalinnea

Vet någon vad det är för materialiklänningen  jag beställde? haha jag är så dålig på sånt

Svar på tråden Lilly klänning! Hjälp snabbt!