Limba skrev 2013-01-11 00:11:05 följande:
Alltid bra med en back up! :D Jag kollar på kinaklännningar, jag fick prisuppgifter på en klänning som jag ville att de skulle sy upp och d skulle gå på över 5000. Känndes mkt för en kinaklänning nu när jag surfar runt här inne och kollar alla andras priser..? :/
joe2012 skrev 2013-01-11 06:15:08 följande:
Jag älskar David's! Jag provade klänningar där när jag hälsade på min familj på andra sidan pölen :) Jag ska kolla in din kinasida med, har inte sett den förut?
daniiel skrev 2013-01-11 10:39:43 följande:
Jag fick ju chansen att ha två klänningar som jag var stormförtjust och kände mig vacker i. Vilken annan dag får man den chansen?
(: Det är lite så jag med tänker - förutom de praktiska då :p
kramen skrev 2013-01-11 13:08:01 följande:
Jag kommer ha en klänning, en underbar med släp. Vill ha denna så länge som möjligt hela natten, en dag liksom :) Sömmerskan syr en " krok" så man kan fästa släpet på. Jag tycker det hör till att det är lite jobbigt med den stora vackra klänningen. KRAM
Haha och det är just det här som är mitt andra spår :p Slits mellan dig Kramen och daniiel :s Att ha krok är nog bra oavsett klänningsbyte eller ej, kan nog bli räddaren i nöden flera gånger att bara kunna "haka" upp den :)
Annamolly skrev 2013-01-11 13:20:48 följande:
Låter häftigt! Kan du inte lägga upp en bild på den? :)