• SaraJoakim

Vad beställde du?

Som rubriken lyder:

beställde du silk eller normal taffeta när du beställde din kina klänning? Jag är beredd att betala det extra för silke om ni andra har efarenheter av att det är värt det, men vill höra lite om någon av er kanske t.o.m. beställt två klänningar (fler o fler gör ju de nu) och kanske har kännt skillnaden? 
    (Jag har kontakt med en tjej på Landy Bridal om det är avgörande för ert svar)

Tack! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-06 21:04
    Det handlar om en klänning jag sett någon annanstans och bett dem sy upp och göra ändringar på, därför fick jag överhuvudtaget frågan om vilket material jag vill ha :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad beställde du?
  • TheD

Jag beställde inget så att säga. Det var mer "den här klänningen ska jag ha" :)

• SaraJoakim

Okay :) Vad skönt då slapp du ens tänka tanken ;) Jag fick frågan då jag valde en klänning de inte har utan ska sy upp åt mig, skulle kanske skrivit det i trådstarten :p Hon frågade i alla fall i vilket material jag önskar få den uppsydd.

• TheD

Min klänning syddes upp efter bild så det hade inget att göra med vad som fanns ;)

• SaraJoakim

okay :) men i vilket fall så frågade dom den här gången :)

• daniiel

Polyester, antar att det är vad du menar med "normal"?. För min del, som hade tight ekonomi, så var det defintivt inte värt dom extra slantarna för att få klänningens i silkessatin, så polyester blev toppenbra! :) Jag tror inte att jag öht hade kunnat se eller känna någon skillnad heller egentligen och jag skulle bära den en dag...

Svar på tråden Vad beställde du?